~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

-

Av Nina - 6 maj 2009 19:40

Hej förvirrade värld...Idag har jag gått om kring som i en tjockdimma typ...varit allmänt flummig, trott eller ej. Mera flummig än vanligt... Britta undrade om jag hörde massa konstiga ljud i huvudet oxå..

Och faktiskt. Det gjorde jag... typ bababababababababa...men det släppte sen och så blev jag hyffsat närvarande. Får nog bli en tur på soffan ikväll=)


Dagens roligaste om ni frågar Britta var när jag blåste in i väggen när jag fick springa ut o jaga gatuprataren i den lilla stormen som kom... hon skrattade läääänge och flera gånger åt det...Men jag bjude rpå det;-)


Imorron kör vi vidare med 40% på allt inne på Dressmann, så det så!

 
 
Ingen bild

Britney

6 maj 2009 22:47

synd man inte hade kameran i högsta hugg, den bilden hade varit klockren!! HAHAHAHAHA
Tror med all säkerhet att det kommer att bli en morgondag utan skratt! *NOT* Jag kommer nog att skratta lika mycket när vi ska berätta allt för Alex..... :0)
Ses i morgon vännen, då är det tokarna i kassan! :0P *kraaam*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards