~*~Moi~*~

Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 10 maj 2009 11:38

              

                                          Yes, där satt den...

oj

Av Nina - 10 maj 2009 01:06

tok full. Jag kan även möjligt han brutit foten.

Av Nina - 9 maj 2009 20:47

då var vi hos pelle på happy birthday hittepå. pelle+ ++++++ det där var ¨jo¨hänså åhåitptep åpå.


jo+h+an00s0+ vill säga stt han är en l9iten5 y6546  kille:)


johan gillar att blogga he66t6 enektl. Vi andar h0ar 7det 0väldi2gt rol8igt0 hoh2a2n har 88ett mobil nummer inlagt här i hemlig kod. knäck den om ni kan era nötter-


johan vill att alla som knäcker koden skickar ett sms till han i natt

.

Av Nina - 9 maj 2009 16:28

hjälp vad jag är mätt -Tokmätt!! Och så trött att jag skulle kunna somna rätt i tallriken eller tangentbordet...jobbigt. Jag som snart ska på fest.


Men men jag fixar det...5 minuter på den lilla visaren kanske det får bli ändå.

Av Nina - 8 maj 2009 18:37

Idaghar jag nog tagit priset tror jag...


Stog och sålde en kostym till en man i 40-50 års åldern, han provade byxorna, som var lite långa. och undrar hur långa de ska vara.


Det jag försökte säga var:

"När du står utan skor, så ska dom gå precis till marken."


Jag säger:

"När du står utan byxor, ska den gå precis ner till marken"


Behöver jag säga att alla bröt ut i asgarv?

Av Nina - 7 maj 2009 22:50

Jag låg på soffan vid 21 ungefär och kämpade som en tok för att hålla mina ögon öppna ett tag till...men vid 22 fick jag ge upp och gå in o lägga mig i sängen...och så fort jag hamnar i sängen så blir jag pigg. Då kan jag inte sova... utan vrider och vände rpå mig så jag håller bli tokig. vad är det för fel på mig?! har jag problem med min säng eller?!


*suck o gäsp*

Av Nina - 7 maj 2009 21:35

Jag säger bara det, på lördag är det jag och Wasa som regerar på dansgolvet ;-)

-

Av Nina - 6 maj 2009 19:40

Hej förvirrade värld...Idag har jag gått om kring som i en tjockdimma typ...varit allmänt flummig, trott eller ej. Mera flummig än vanligt... Britta undrade om jag hörde massa konstiga ljud i huvudet oxå..

Och faktiskt. Det gjorde jag... typ bababababababababa...men det släppte sen och så blev jag hyffsat närvarande. Får nog bli en tur på soffan ikväll=)


Dagens roligaste om ni frågar Britta var när jag blåste in i väggen när jag fick springa ut o jaga gatuprataren i den lilla stormen som kom... hon skrattade läääänge och flera gånger åt det...Men jag bjude rpå det;-)


Imorron kör vi vidare med 40% på allt inne på Dressmann, så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards