~*~Moi~*~

Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 22 maj 2009 19:07

 TA-DA!!! Nu har jag fixat klart alla presenter tills i morron! underbart skönt kan jag säga! Och mamma ryckte in o fixade en viktig del i en annan stad, hon fick bege sig till växjö på inköp ;-) Föräldrar är underbara och ha, bara så ni vet! Och mina är bäst! Love them!!

Vad det är för paket kan jag inte berätta för frun i huset läser garanterat bloggen...och mannen som fyller år gör det ibland oxå. Så det blir att avslöja på söndag. Nej jag ändrar mig. Måndag. Söndag komme jag ligga och vara super bakis. Imorron ska vi köra all in nämligen. inte på halvfart. Fullt ös.


Ikväll kommer pickis och Pelé på lite spelkväll och kanske lite vin?  Sen måste jag stryka kläder (kanske ska bestämma kläder först...) tills imorron och måla naglarna. japp anette, du läste rätt. Här ska det blir fina naglar;)


Trevlig helg på er! Imorron finnes ingen tid till blogg!



Av Nina - 21 maj 2009 15:56

Excuse me, i have to fart.

I said Execuse me. Ballerinas can fart too...you know.


Så jädra bra!!

Pickis, skulle inte du ha ballerina skor på lördag...?;-)

Av Nina - 21 maj 2009 15:01

Nu är jag hungrig!! Så jag tror jag ska vara lite wild and crazy och laga lite mat... Någon form av korv grej ska det nog bli. Bli nog bra med det...

Av Nina - 21 maj 2009 13:09

en egen tvättstuga!!!


inget hittepå om en lite tvättmaskin i ena hörnet av badrummet. Utan en riktig tvättstuga där man kan ha lite skåp med grejer i (De är bra de skåpen som man kan ha grejer i...). Städsaker i massa roliga färger, snygga förvarings grejer till tvätt och städ saker.


Ja, det är faktiskt vad jag vill ha idag. Jag tror jag skulle bo i min lilla tvättstuga bara för den skulle vara så mysig med massa färg och fina saker!! Tänk vad kul att bara ha massa klädnypor i kul fina färger...!!


GIVE ME!!!!

Av Nina - 21 maj 2009 11:27

Satt uppe halva natten och fixade med musik tills på lördag...Changan hjälpt mig lite med låtar jag inte hade -Tack kompis!!


Men nu har vi en mixad spel lista som nog ska gå bra. Och är det någon som har mage att klaga så kommer förmodligen denna magen få ont pga att mitt knä kommer sitta fast där. Okej?? 



Av Nina - 20 maj 2009 23:51

Jaha, här sitter jag och luktar herr-parfym....!!

Var hemma hos Changan en sväng efter jobbet. och var tvungen att pröva hans armband...så nu luktar jag herrparfym..och det är lite bittert när jag ska krypa ner i sägen och känner at det luktar kille...men inte en kille så nära ögat kan nå!! Är inte det bittert så säg??


Och ja, det luktar gott.



Annars jobbat idag....dubbla pass...bowling+skor.

Och imorron flyger ju Jesus till himlen så då får vi vara lediga. Underbart underbart:)  Vad jag ska göra??? INGET!

(Läs: Kanske städa...)

Av Nina - 20 maj 2009 00:19

Jävligt roligt, verkligen skit kul...halva mitt ansikte har tagits som gisslan av vårt grannland. Känns lagom kul att ha halva ansiktet med finnar till på lördag. Måtte ryssarna ta dom om de inte är väck tills dess!!!!!


*suck*


Nu ska jag ta o sova...

Av Nina - 19 maj 2009 11:00

Jösses, idag skiner solen!! Underbart väder!! Tror ni det kan vara sommaren som är på G igen?? Håller tummarna för att det är det på lördag oxå!:-)


Då blir det ju 30 års partaj!! LÄÄÄÄNGTAR!:-)


Varit ute på en promenix längst med strandpromenaden och lite andra ställen i stan nu på morgonen. Satt folk på nästan varje bänk längst med havet och solade...fuskisar:)


Ikväll ska pickis bjuda mig på kikärtsbiffar...falafel med andra ord. *undrar hur det går* Men hon har lovat att om jag tycker de är äckliga så får jag spotta ut dom!:-) men de är nog goda, hon har ju gjort dem själv:-)

Ovido - Quiz & Flashcards