~*~Moi~*~

Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 26 maj 2009 21:43

Idag råder det fullkommligt kaos i mitt kök...och i sovrummet. Och jag har absolut inte någon som hellst energi till att göra något åt det, och har inte haft på två dagar. Jag vill mest bara sova....


jag har iaf tatt tummen ur mitt arsle och byggt klart min ombyggnad på tv bänken. Tjusigt värre... Köpte en på ikea som jag sen har byggt om...andra sidstycken och laggt på en annan skiva på toppen och lite så... Fint som snus!

 


jag har iaf ordning i min låda på alla mina linnen. och det är ju alltid något ;-)


Av Nina - 25 maj 2009 23:38

Förstår ni hur skönt jag sover i mina lakan??? Jag har sånna lakan man alltid får sova i på hotell..sånna i satin som är vita och randiga i själva tyget...UNDERBARA!!! De är mjuka och lena mot huden och man sover som en prinsessa. Men det ända som hindrar mig från att sova med ett leende på läpparna är färgen på lakanen. De är gula. Jag vill inte ha gula lakan...jag vill ha en finare färg. Vem vill köpa det till mig??

Richard, vi kanske kan slå vad om ett par lakan??? ;-)

Av Nina - 25 maj 2009 22:51

NU kommer det lite bilder från i lördags...de flesta har jag snott ifrån britta. för min telefon är fortfarande inte kompis med mig...*suck*


 Vi började med att vi delades upp i lag som skulle göra lite olika tävlingar under kvällens gång...

 Wijk och Johanna mycket koncentrerade på den första del tävlingen. Tipsrunda...med knas frågor:-)

(Mitt lag förlorade STORT...vi var bäst på att komma sist...i ALLT!! Eller vi vann nog i baren...;-) )


Martin kontrollerade att alla fåren stannade i hagen



Sen blev det super god mat, med den godaste potatissalladen på mycket länge, gjord av mannen bakom all röken...



 Sen fick födelsedags barnen göra en duell... Vem som vann? Fråga någon som minns....



Sen fortsatte festen natten lång med dans, tävlingar om vartannat.. Roligt hade vi, vilket nog syns på bilderna .-)

 

 Britta kramas med en stor fisk i havet...


 Tur det finns starka pojkar som orkar bära, eller var de bara kära?


 Roger chejka loss på dansgolvet


 Mycket kramar en kväll som denna :-)


 Patrik och jag passade oxå på att kramas lite. Pelle visar rumpan och sara vill ha en ny öl


Johan var hypnotiserad och somnade varje gång någon sa skål... Eller?


 Sen dök denna mongisen upp från ingenstans. Någon som vet vilken anstallt DET har rymt ifrån?



 Skoj som tusan kan vi nog alla vara rörande överens om att det var! Tack för en mkt trevlig kväll!!


*Chipp chipp*







Av Nina - 25 maj 2009 15:28

Asså, jag har alltid varit ett stort fan av Citygross (och kommer nog fortsätta vara det bara min irritation har lagt sig) Men när de envisas med att ändra om där igen och det bara är rörigt och helt ologiskt att hitta i det nya systemet så blir jag galen!!


Det tog tid innan jag vågade gå dit själv efter den stora ombyggnaden sist. För det blev såååå STORT och det kändes som att hyllor och människor anföll mig från alla håll och jag irrade runt för jag inget  hittade. Men nu har jag svalt rädslan och börjat gå dit själv igen. men nu när de börjar krångla igen så jag inte hittar och blir lite rädd igen. Fan citygross. Ska jag inte bar akunna få handla min mat i lugn och ro utan att ni ska krångla till det?! 


Jag KRÄVER en karta i entrén from. måndag nästa vecka. Och gärna en personlig guide om man inte kan läsa en karta.

Av Nina - 24 maj 2009 18:32

Jag vaknade imorse med ena armen längre än den andra....typ 1,5-2 cm skiljer dom!!! Hur är det bara möjligt!!! Någon som har dragit i den ena armen när jag sov?! Fattar ingenting...


Kan säga att det var sjukt kul igår kväll! Kommer lite bilder och så senare i veckan. Men kul var det...var hemma vid 03.30...;)

Av Nina - 23 maj 2009 08:33

-Naglar fixade på tår+fingrar  CHECK

-Noppat ögonbrynen  CHECK

-Strykt kläderna CHECK

-Druckit kaffe och piggnat till  CHECK! (kaffe checkar vi 3 gånger...;-) )


Där där om att jag inte skulle hinna blogga idag....det var innan jag visste att jag skulle stiga upp innan tuppen gal...

Av Nina - 23 maj 2009 06:59

Jag är nog det, på morgonen. Men inte på kvällen. Varför känns det alltid som man är mkt smartare på morgonen än på kvällen??? Som igår kväll, jäääte smart idé att dricka massa vin o ha det trevligt dagen innan en stor fest och innan man ska upp o jobba på morgonen.


På morgonen? Ja, då inser man när man vaknar och har lite vinhuvud att det kanske inte var så smart...speciellt eftersom att man inte hade stryckit kläder eller målat de där sabla naglarna... Så nu är jag uppe vid 07 istället och får fixa det...

Smart Carlzon, smart.

Av Nina - 22 maj 2009 22:28


pelle: Men, är inte Wall-E grå i verkligheten??

Vi andra vet väl att Wall-E inte finns i verkligheten....???


Ovido - Quiz & Flashcards