~*~Moi~*~

Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 18 maj 2009 18:39

NU kommer han snart! The love of my life!!!!



Plutte snutten Leo är på ingång!!

Ååååh, vad vi ska busa och kramas och pussas!

Sen ska jag chippa efter luft och nysa resten av kvällen....Men det är det värt!

-

Av Nina - 18 maj 2009 11:51

Det gick bra för brossan. Då har han klarat sin teori och är ett steg närmre sitt motorcykel kort:-)


Och nu tänker jag ta mig in i duschen och duscha lite...har en födelsedagspresent jag måste avklara idag innan jag kan lägga mig ner och njuta av den där fina utsikten...

-

Av Nina - 18 maj 2009 11:05

denna utsikten planera jag att ha större delen av denna dagen....


*undrar hur det går för brossan i K-na....*

Av Nina - 17 maj 2009 19:27

...Han fick komma in:-)

Av Nina - 17 maj 2009 17:57

Changan är påväg hit nu...något om att det var tråkigt att äta själv.


Vilkoret för att jag skulle släppa in han innanför dörren var GLASS :-)

Av Nina - 17 maj 2009 17:19

Är det någon Elektriker som läser detta?? (Läs: läser du brossan??)

jag skulle behöva lite spraps i så fall...gärna vita om det finns. Annars duger svarta... De som kommer med straps till mig bjuder jag på kaffe. okej??

Av Nina - 17 maj 2009 11:34

Tekniken vill nog sluta vara kompis med mig :-(

Vet inte om vi har varit så tighta kompisar innan, men nu är vi nog absolut ovänner. Telefonen vill som sagt inte föra över alla bilderna till datorn...*suck*...så då tänkte jag pröva MMS-bloggning. Men får bara tillbaka från bloggagratis att nej nej nej, det finns ingen blogg med det namnet eller mobilnummret du skickar ifrån.


HELLO?! jag har dubbelkollat femtioelva gånger...så jag har väl femtioelvakollat och inte dubbelkollat....Jag gör rätt. och jag har rätt telfon nummer registrerat.

Trött jag blir.

Av Nina - 16 maj 2009 18:55

Så fort jag har blitvit kompis med min telefon så ska jag visa er bilderna ifrån vår lilla friluftsdag. Men just nu är sammarbetsviljan från min telefon sätt inte så stor...

Ovido - Quiz & Flashcards