~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Nina - 3 maj 2009 23:54

Nu ska ni få veta vad jag har gjort under hela denna lång helgen.


Själva valborsmässoafton åkte jag hem till mamma o pappa i skogen och hälsade på för morbror med sambo var nere på besök i från karlstad. När de kommer ut ur sin bil så har de full Färjestads mundering på sig där det står att de vann SM-guld i hockeyn...lite hockey tokiga;-)

Sen grillades det och dracks lite öl och pratades massa skit. Och snickrades och lite så. Då mamma o pappa rivit halva huset....


 På fredagen återvände jag hem till stan. Richard och Changan kom på lite kafferep. Och sen grillade jag o Pelle lite kött. Gäller att passa på när Pickis överger oss för dalarna, då laddar vi med kött ;-) Inget ont som inte för något gott med sig heter det väl?? Men jag tycker minsann inte om när hon överger så länge :-(

 


Lördagen var det jobb som stog på schemat. Sen fick jag storfrämmat av mamma, pappa, morbror, sambon, mormor o morfar som kom till stan för att käka lite lunch o hälsa på. trevligt som tusan tycker jag.


På kvällen blev det GRILLNING igen gäller att passa på när solen skiner!

lite öl o lite korv i trevligt sällskap. bara nytt folk i stortsett. Några barndomskompisar till pelle bla. Och jag och Richard.

 


Tyvärr var inte min Pickis med och drack öl ju! Men det tar vi igen nästa helg, eller hur?? :-)


Det var allt utom dagen det. Dagen ska ni få se bilder på imorron...


Kreativiteten har flödat på ED mer än någonsin tidigare!!!! 






Av Nina - 3 maj 2009 11:53

Opps, det blev visst party igår iaf...Tss...nykter? nej nej, det kan man vara i veckorna ;-)


man måste inse att man inte är sämre människa än att man kan ändra sig lixom! Det är ju inte varje dagen solen skiner lixom, då gäller det att haka på och ha lite roligt med grill o så!!


Ovido - Quiz & Flashcards