~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Nina - 13 maj 2009 23:52

Just nu så är jag inte kompis med min förbannade telefon. Seriöst, något är gravallvarligt fel på fanskapet. Någon som vill ha den?? 5kr och den är din!!


Det går inte lägga över bilder till datorn ifrån den. och NEJ jag gör inte fel. Det går bra och lägga över 3-9 bilder varje gång. sen vill den inte mera. Och ni ska inte tro att jag kan fortsätta sen. För det är bara de 3-9 bilderna den vill lägga över. resten totalvägrar den.  var är felet lixom!?


Ut ska den!

Av Nina - 13 maj 2009 23:39

NU, NU har jag gjort det jag har väntat på länge.

Jag har visserligen alltid trott att det skulle hända på fyllan. Och inte helt spiknykter en onsdagskväll.


Jag har trillat ned i jacuzzin...!! Stog och borstade tänderna och vände mig lite snabbt och fällde mig själv med badkaret och rätt var det var så halvlåg jag i jaccuzzin.

Och asgarvade.

Av Nina - 13 maj 2009 23:30

Jag erkänner. Jag är smyg kär i denna killen.

Don´t tell anyone.

Av Nina - 13 maj 2009 22:59

Ita, du kommer förmodligen att döda mig nu. Men jag vågar påstå att denna versionen på Svenska fan är bättre än orginalet Halo med Beyonce...

-

Av Nina - 13 maj 2009 19:53

jag är trött nu. Jag har nog hamnat i matkoma. Men ändå så går mina tankar till glass. Choklad glass. Nina vill ha. 


Men icke.

Av Nina - 13 maj 2009 11:55

Vet ni vad som är ett helt klart underskattat pålägg på mackan???

Ost + kalles kaviar.


Prova, det är gott.


Nu ska jag hoppa in i duschen, vare sig fogen har torkat eller ej. för nu ska jag snart knata till jobbet.

-

Av Nina - 13 maj 2009 08:42

Då var man pigg och vaken igen. Ny dag och allt som det är när man vaknar, är det inte spännande så säg!!


Undra vad man ska hitta på idag..

Borra makaroner? Skrynkla russin? Slicka frimärken? Eller kanske gå och jobba...ja det är frågan det. jag tar lite kaffe på det och funderar.

Ovido - Quiz & Flashcards