~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 maj 2009

-

Av Nina - 4 maj 2009 16:22

Jag hade ju planerat att ligga på soffan och plöja igenom alla HippHipp, men Louise undrade om jag inte ville komma upp o dricka lite kaffe istället. SJÄLVKLART ville jag det!


                        Louise                    
              Kladdkaka!                             


Doris, Louise katt, ville sitta på samma stol som mig oxå hela tiden..haha..men tillslut gav hon upp och tog en egen av alla andra 8 runt bordet... ;-)      

Av Nina - 4 maj 2009 12:24

I fredags när vi grillade så la Pelle min ena ungsplåt på hans bord...

Och ni ser ju hur tjusigt det märket blev... :-(



Men vi löste det!!!

det var bara fram med sandpappret i söndags och slipa bordet lite....(jag fick duktiga skuldkänslor, för det var ju lixom ändå MIN plåt som gjorde ett brännmärke eller något märke...)



Och sen satte vi igång och måla bordet...SVART och BLANKT!!!

Hög koncentration så det inte blir blackigt....



 Två helnöjda kreatörer!!! :-)

Coolaste köksbordet på marknaden, Just för tillfället!! ;-)



Däremot dök det upp ett frågetecken för mig när jag såg detta....

 Är det inte olagligt att tvätta pengar....??



Av Nina - 4 maj 2009 00:03


Jo, det ska visst det kommenteras.

Vill bara säga, att inte fan är det Pingst iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards