~*~Moi~*~

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Nina - 5 maj 2009 09:03

Dagens roligaste MÅSTE bli när jag nyss reste mig upp från stolen och trillade ihop på golvet, för hela mitt ena ben hade somnat!!! hahahaha


Klumpfot.

Av Nina - 5 maj 2009 07:37

Gick och la mig vid 00.00 typ igår kväll, jätte trött.

Kunde omöjligt somna. Jag låg och vred o vred o vred mig konstant tills jag trodde jag skulle snurra in mig i lakanet och aldrig mera kunna ta mig loss.

Tillslut fick jag ta till ett gammalt beprövat knep på från mig och lägga mig upp och ner alá Pippi Långstrump style.

Funkade bra det.


Iallafall tills klockan 07.00 PRICK nu på morgonen. Slog upp ögonen och var klarvaken. Eller klarvaken kanske ändå var fel, då JAG ville sova, men tydligen inte skulle kunna få göra det nu heller. Så det var bara att ge upp och stiga upp.  Borde man inte kunna sova när man är jätte trött?? Fattar noll och ingenting. Något måste gott hel galet den 20:e september för snart 24 år sedan.... Syrebrist eller något. Men det undersökte de inte, det lät de mig komma på själv 24 år senare.


Tack för det Televerket.

Ovido - Quiz & Flashcards