~*~Moi~*~

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Nina - 26 maj 2009 22:36

...det är så jobbigt! Är så kaffesugen att jag snart börjar gråta!! Och jag kan ju inte direkt börja dricka kaffe så här sent! Då kommer jag aldrig att somna...vilket ändå kommer bli svårt för att jag sov 3 timmar på soffan tidigare ikväll...*Oops*.. kan jag slå mig hårt i huvudet och hoppas påa tt det snart är mogon så jag kan få mitt kaffe då?


Eller kanske jag kan få oväntat besök?

Av Nina - 26 maj 2009 22:10

Vem e Friss?? Och vad för Pripps Blå ska jag ha? Dricka en öl innan sängdax?

Av Nina - 26 maj 2009 21:43

Idag råder det fullkommligt kaos i mitt kök...och i sovrummet. Och jag har absolut inte någon som hellst energi till att göra något åt det, och har inte haft på två dagar. Jag vill mest bara sova....


jag har iaf tatt tummen ur mitt arsle och byggt klart min ombyggnad på tv bänken. Tjusigt värre... Köpte en på ikea som jag sen har byggt om...andra sidstycken och laggt på en annan skiva på toppen och lite så... Fint som snus!

 


jag har iaf ordning i min låda på alla mina linnen. och det är ju alltid något ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards