~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Nina - 12 maj 2009 22:07

Nu har jag sett Stephbrothers. mkt kul film. Rekomenderar er verkligen den om ni har låg humor=) Många slag under bältet där!

Av Nina - 12 maj 2009 17:39

Priset för Dagens Kock måste bara gå till mig.

kassler unt der ägg. Magnefiko!!!


Nå, vad säger du om det Karl-Jan??

Av Nina - 12 maj 2009 17:13

Blä, usch urk, fy ve och fasa, TVI rent ut sagt! Jag har ätit choklad nu, och det var inte gott. den var så där äckligt fesljummen att chokladen han bli hälften så stor innan den nådde munnen. För den smälte i fingrarna. Jätte äckligt! Om jag åt??
Självklart. Det var ju ändå choklad.

-

Av Nina - 12 maj 2009 10:36

I natt har jag sovit som en stock. Slocknade som ett utblåst ljus när huvudet nuddade kudden. Och vaknade vid kvart över tio. härligt!:)


Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen kommer nog Ita-skita upp o hälsar på. Hon är hos frissan, så hon skulle kika upp om jag inte hade börjat jobba när hon var klar. Och då har hon minsann frallor med sig!:P


Ovido - Quiz & Flashcards