~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2009

Av Nina - 3 februari 2009 10:43

Kaffe, det är en underskattad dryck det. Jag tror jag skulle kunna leva enbart på kaffe i 14 dagar. Det är inte säkert att min kropp skulle vara så glad på mig, men gud vad gott=)  


Framförallt så håller det mig pigg och allert här framför datorn när jag bara stirrar på siffror hela tiden.


Min stora fråga idag är, hur kan man döpa en fluga (Flugfiske fluga asså) till Våt Woodcock????? Våt träk*k... men hej, vad vet jag, tjejfiskarna kanske nappar hej vilt på det där...

Av Nina - 3 februari 2009 08:20

Jösses amalia, vad tusan gör man uppe så här dax på morgonen egentligen?? Är uppe i skogen igen och ska jobba med fiskeriet. Kan säga som så här, när det inte finns en tillstymmelse till gatlysen så är det rätt jätte mörkt när klockan är sju på morgonen. Nu börjar det ljusna något, men inte tillräckligt för att det ska kännas okej att vara uppe *Hujeda mig*

hmm

Av Nina - 2 februari 2009 16:15

jag känner att jag skulle vilja få lite bättre ordning vid min dator... men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...för det är sladdarna som är problemet, och det får ju inte bli av med dom om jag så försöker...


Sladdar är bara problem, visst är det så?!

Jag har ett par ormbon lite här och var som måååååååste tas i tu med snart..men det lockar lixom inte. Jag är rädd för ormar.

Av Nina - 2 februari 2009 14:06

Nu har jag duschat, så nu luktar jag annanas. Känns bättre så....

Av Nina - 2 februari 2009 13:49

Jag luktar en mix mellan kaffesump och cigarettfimp... Det är varken smickrande eller vidare logiskt. Okej, kaffe lukt, men inte sump... Och absolut inte cigarett fimp!! har inte hållt i en cigarett sen det blev lagligt för mig i princip!  


Men det är fasen bättre än att lukta utedass/omklädningsrum

Av Nina - 1 februari 2009 23:38

Denna veckan har det varit duktigt sunkigt på fotografen i mig. kan visserligen säkert ha mkt att göra med att jag varit hos mamma o pappa hela veckan och inte haft så mycket mera än ett och annat tallbarr eller en ko eller ett får eller så att fota...  Men hursom hellst så fixade Maja lite snygga bilder på lördagsfikan igår=)


Hon har fotat heeeeeeeeeeeeeeelt själv=) Behöver jag säga att hon blev i exstas när hon såg sig själv i telefonen??=) Världens gulligaste unge=)

Ovido - Quiz & Flashcards