~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2009

.

Av Nina - 23 februari 2009 14:15

ja, jag säger som så här om min resa till Amsterdam...

En bild säger mera än TUSEN ord!! ;-)



Grattis på 30 års dagen Johan!!!!

Av Nina - 22 februari 2009 11:53

Så ja, då börjar denna vistelsen lida emot sitt slut.

Igår firade vi Johans 30 års dag med, öl, mat, öl, mat, öl, mat, spårvagn, öl o mat, och öl.   de ligger ju inne med sjukt god mat här nere, Pannkakor och köttbitar är de duktiga som tusan på!


Att bo på Hilton har ju inte heller varit helt fy skam;-)  Till frukost serverar de oss Champagne och jordgubbar och den enormaste frukostbuffé jag någonsin har sett!!  kakor, våfflor, pannkakor, frallor, frukter, ägg i alla former, yoggi o flinogr i hur många sorter som hellst... flera olika sorters färskpressad juice. Jag hade lätt kunnat leva på frukostbuffén i en vecka!!!


men imororn är man hemma i lägenheten igen för försa gången på 1 vecka typ...så det blir inte något stort utbud på frukosten där inte... Krossade tomater och kranvatten är nog vad som finnes i mitt kök....:-(

Av Nina - 20 februari 2009 18:59

Så, då var man i Amsterdam nu då=)

Hela släkten har åkt ner för att överraska brossan som fyller 30 år. Han hade inte en jalle, så när han trodde han skulle hämta mamma o pappa på flygplatsen var vi många flera...hehe... 


Öl har de, gott det.  

:-)

Av Nina - 17 februari 2009 05:21

hejdå, Auf Wiedersen, ciao, bye bye!


Nu åker jag emot Varberg!!!
/HOJ!!!

.

Av Nina - 16 februari 2009 22:01

Nu ska jag packa det sista, sen ska jag sova, för imorron drar jag till varberg. Sko mässa för hela slanten resten av veckan!!

Så hej då på ett par dagar!!


and off I go!

.

Av Nina - 16 februari 2009 20:44

Oj, jag har ju glömt att berätta för era att jag har förlorat mig oskuld till Ben & Jerry. Nu är jag en äkta bloggare, för nu har jag med ätit ben & jerrys. det hela skedde under en romantisk kopp kaffe på Alla hjärtans dag med Louise.


Äntligen är jag en äkta bloggare, även jag har en bild på Ben & Jerry på min blogg.....*mohahahaha*



Av Nina - 16 februari 2009 13:19

jaha...vad ska man egentligen har med sig när man ska åka iväg en vecka??

Åker på inköp till Varberg i morron. Så det blir ju ganska många skor med i väskan....kan ju inte ha samma varje dag;-)


Får filura lite på detta ett tag.



Av Nina - 15 februari 2009 20:47

Alla andra bloggare har ju tävlingar till höger och vänster. Så nu ska ta mig tusan jag med ge mig in i den kampen.



Så, Dagens tävling blir:

VAD SJUNGER IDIOTEN PÅ BILDEN??


Vinnaren vinner en egen konsert i valfri dusch med idioten på bilden.


Ovido - Quiz & Flashcards