~*~Moi~*~

Alla inlägg den 28 februari 2009

.

Av Nina - 28 februari 2009 23:00

så, ikväll blir det snickarglädje. kanske en totalrenovering om vi har tur. men det kan stå ewn dyurt.

Av Nina - 28 februari 2009 19:17

...för nu är Fröken Z på G minsann!!!


Snacka om att gått ifrån att vela ligga i sängen hela dagen tills att vilja ut o svänga de lurviga!!!  (fast de är faktiskt inte lurviga, har rakat dom idag, så det så!!!!:-)  )


det blir nog skoj ikväll!!   

Av Nina - 28 februari 2009 15:33

Ja dagen började med "nej, vi går inte ut, vi kör mysisar o film"


sen ångrade vi oss under lördagsfikan. Så nu är vi helt klart på!! PAAAAAAAAAAAAARTY natten lång!!!   kan det bero på det fina vädret???

Av Nina - 28 februari 2009 11:28

idag är det lördag! I love lediga lördagar!!!  Så, i vanlig ordning börjar vi dagen med en lång lördagsfika på briggen!=) Dock inte så många som vanligt då vissa väljer att svika både oss och vårat land för varmare breddgrader...


Dock har jag visserligen börjat min dag med telefonen. Började med att Changan ringde o väckte mig o snackade i 1 timme, sen ringde richard och skällde för jag hade pratat så länge i telefon när han ville komma fram=) Sen ringde pickis, sen ringde Pickis igen=)   Och nu ska jag snart in i duschen. Luktar inte hallon, men snart! (hallontvål)


Mina små söta vänner Changan och Richard är lite knäppa. Bara så ni vet...  Koffein...ja herre gud!

Ovido - Quiz & Flashcards