~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Nina - 24 februari 2009 21:25

Ja, det var som fan vill jag lova. Ska den gamla nuckan till kronprinsessa vi har, äntligen få säga att hon o Daniel är ett par. Nu ska de minsann bli bröllop.


jag har nog varit lite lost idag, för jag såg detta precis på aftonbladet. och där hade de även ett tv-klipp där de tillkänna ge förlovningen. Den ända som pratade som en normal människa var ju Daniel. De andra läste innan från ett papper. men det jag tycker är märkligt var att INGEN sa ett ord om att de älskade varann och att det var det viktiga! Det pratades däremot vitt o brett om att han ska hjälpa henne lösa problem hon stöter på som framtida drottning och hjälpa henne "styra" sverige och vara en god make som en drottning förtjänar....  HELLO SWEDEN!!! Ska man inte älska varann?? och att allt annat faller naturligt???? hade det inte räckt med att säga, daniel o viktoria ska gifta sig, för DE ÄLSKAR VARANN!!! 


ja se den däringa kungen....


om jag kommer se bröllopet på tv? SJÄLVKLART!!  Om jag kommer fälla en liten tår eller 1000??   Skiter älgen i skogen?!

:-(

Av Nina - 24 februari 2009 18:47

Ledsen vänner, men jag tror jag håller på att dö. Har en fruktansvärt sprängande huvudvärk och nackont..  Varför jag sitte rhär då? Ja, det har jag oxå undrat...

Ovido - Quiz & Flashcards