~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Nina - 14 februari 2009 23:01

jaha, vad har alla ni sånna där äckliga par gjort för något idag? Legat hemma och hållit handen på soffan? Har ni ätit något gott??


Själv har jag varit grottmänniska. jag har ätit grillad kyckling. jag slet den i bitar och gluffsade så köttet sprutade runt mig samtidigt som det kom konstiga grottliknande ljud ur munnen på mig! Funderade ett tag på om jag även skulle skicka iväg den på en skateboard längst med Erik Dahlbergsvägen så jag även fick jaga mitt byte innan jag åt det. men jag skippade det...hittade inga jogging skor.


Funderar på om jag ska krypa ner i min säng och läsa en bok och njuta av att jag slipper fundera på varför jag inte fick något bättre än en chokladask, och vissna rosor ifrån Statoil av min kille i år igen...

Singel livet, i love....


Bitter? Inte jag inte  ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards