~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Nina - 15 februari 2009 20:47

Alla andra bloggare har ju tävlingar till höger och vänster. Så nu ska ta mig tusan jag med ge mig in i den kampen.



Så, Dagens tävling blir:

VAD SJUNGER IDIOTEN PÅ BILDEN??


Vinnaren vinner en egen konsert i valfri dusch med idioten på bilden.


Av Nina - 15 februari 2009 19:37

idag har Louise och jag gjort en raid i norra skåne. Vi tog en tripp till krisitanstad och skulle kika läget på Rusta och Claes Ohlsson (Nej Pickis, det är inte han som dansade i Let´s Dance förra året...:-P ) sen såg vi att Svenska Hem var öppet, klart vi skulle in där med då=)

och sen insåg vi att Bromölla möbelaffär har ju oxå öppet, så då tog vi en tripp dit. Och nu kommer det lustiga. Bromölla har imponerat stort på mig idag. (okej, det är ju inte så att jag säger Wooooooooooow bromölla nu... men ändå) Att de hade en väldigt bra mönelaffär visste jag redan. men de har ju tydligen mera än Biograf och sin möbelaffär. De har ju maxi, bowlinghall, bibliotek, thai restaurang, kiosk på torget, expert, Preem, markislagret, skoaffär, secand hand butik M.m.  Bromölla är ju större än Asarum!  jag är imponerad. Så nu säger jag, förlåt bromölla för mina förutfattade meningar!!!:-)


kristianstad däremot...ni sjönk längre än ni någonsin har gjort tidigare. För tusan, ni har ju inte ens något fik öppet en söndag vi kunde få lite mat på!!! Dessutom är krisitanstad inte alls lika bra som ni tror. Så det så!


karlshamn är bäst, inga protest!!!!!=)

//Nina, 4 år

Av Nina - 15 februari 2009 10:11

idag ska Louise och jag ut på en Roadtripp! Vi ska trippa ner till kristianstad och kolla läget på Claes Ohlsson och Rusta. Säkerligen EKO oxå på vägen hem tror jag.   Men jag ska bara vara Mähä! För hej, jag är ju arbetslös!! Eller typ iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards