~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Nina - 9 februari 2009 23:54

What to say? What to do? Det återstår att se, men nu ska jag nog krypa ner i min stora härliga säng!=)

Av Nina - 9 februari 2009 16:31

om man känner att man inte har något att göra när man är arbetslös så har jag vissa tips...


  • Riv ut allt i dina kökskåp för att rensa dom och omorganisera till det bättre.
  • Ångra att du rev ut allt i dina kökskåp för att omorganisera.
  • Sätt tillbaka allt på exakt samma plats i kökskåpen som innan, för du orkar inte tänka hur du ska ha det.
  • Rensa i garderoben

och som sista utväg:

  • Rensa på ditt förråd och slänga saker


jag har gjort de två första punkterna, och är snart på väg att göra den tredje. men jag ska verkligen försöka att inte göra den tredje. Och den sista utvägen... Det kommer säkert, men måtte helvetet frysa till is och grisa flyga innan jag börjar med det, för det är ett evighets projekt.



Av Nina - 9 februari 2009 13:26

...jag är nog lite hungrig. men jag vet inte vad jag ska äta. Finns inget roligt i kylen över huvudtaget.


Följande saker ser jag när jag öppnar min kyl:

  • Öl
  • Mintu
  • Tahiro
  • senap
  • riven ost
  • bacon
  • blåbär
  • lite mjölk
  • zoya
  • sötsur sås

Någon som har något gourme tips på de sakerna eller?

jag tror att Bacon med lite blåbär och sötsur sås skulle kunna bli en hitt.

I alla fall om jag dricker upp all öl och mintu innan.

Av Nina - 9 februari 2009 09:21

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla, jag vet att det är lågt att be men jag skiter i det.... snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla


Så är Caroline Af ugglas låt i melodifestivalen... fast, den är väldigt mysig.


Snälla snälla snälla snälla snälla


och för er som inte förstår svenska, kan jag översätta den till engelska


please, please, please, please please, I´know its low to begg, but i poop in that...

please, please, please, please please, please, please,


*kaaaaaaaaaaaaaan vara så att det inte är korrekt engelska i mitten...men snälla snälla snälla snälla ;-)

Av Nina - 9 februari 2009 09:04

Allvar, kom igen säger jag bara. Sitter och tittar lite på nyheterna där de berättar om att "prostitutions enheten" i stockholm söker pengar bidrag för att de ska kunna arbete att för att kunna hjälpa sexköpare i sthlm att sluta köpa sex. I Malmö har de gjort det samma i ca 1 års tid  DÄR DE ÄVEN DELAR UT KONDOMER TLL SEXKÖPARNA!!!   IDIOTER!!!!!!


Det är för fan som att gå fram till Alkolisterna på stan

"Hej! Du, sluta dricka alkohol, det är inte bra. Men va´så´go Carlsberg sponsrar dig med en öl-öppnare. Ha en bra dag!  SKÅL!"


Eller till en narkoman

 "Du, det är olagligt att att knarka. Du måste sluta. Men för att skydda dig från HIV så ger staten dig här 10 rena kanyler du kan använda. Va? Du är inte sprutnarkorman utan sniffar? Men va´så´go, då får du en spegel , ett rakblad och en 20-lapp istället. Party on dude"  


I-D-I-O-T-E-R!

.

Av Nina - 9 februari 2009 07:35

jojo, visst är det så. Jag är vaken. Så ikäll ska det minsann somnas tidigt. Efter barnprogrammen så sover troligen jag.


Tror jag ska avancera och göra en smoothie till frulle nu. ja, så blir det. mango o grejer!


*vinkvink*

Av Nina - 9 februari 2009 00:04

...för mig själv. Jag lovade mig själv för 2 timmar sedan, att jag skulle ligga i sängen innan 23.00 Jag lovade mig själv dyrt och heligt. Ligger jag i sängen nu?? NEJ! Kommer jag göra det om 30 minuter? Troligen inte.


Jag msåte sluta ljuga för mig själv och säga att jag kommer ligga i säng innan 00 på kvällarna, det är tydligen inte min melodi att göra det. jag får tvinga mig själv i säng. "Gå och lägg dig dumma unge!!" och tvinga upp mig själ vi morron klockan 06.00 eller något. Då kanske jag lär mig att jag bör sova i tid om kvällarna. Men, för att få upp mig vid 06.00 så krävs det koffein. Mycket koffein. Gärna i dropp form. Någon som har en droppställning och nål hemma?? Skulle gärna vilja låna den på obestämd tid is å fall..

Ovido - Quiz & Flashcards