~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Nina - 3 februari 2009 20:11

jaha, då var det kväll igen=)


Ligger på soffan med mammas laptop i knäet och slö tittar på Top Modell.

De är i Amsterdam idag. Tänk vad coolt om man ser brossan springa förbi på gatan...haha stor chans!=)


Gör alla ikväll da???

.

Av Nina - 3 februari 2009 13:13

jag är lite trött och mår illa nu känner jag... Det kan nog inte vara positvit...

Av Nina - 3 februari 2009 10:43

Kaffe, det är en underskattad dryck det. Jag tror jag skulle kunna leva enbart på kaffe i 14 dagar. Det är inte säkert att min kropp skulle vara så glad på mig, men gud vad gott=)  


Framförallt så håller det mig pigg och allert här framför datorn när jag bara stirrar på siffror hela tiden.


Min stora fråga idag är, hur kan man döpa en fluga (Flugfiske fluga asså) till Våt Woodcock????? Våt träk*k... men hej, vad vet jag, tjejfiskarna kanske nappar hej vilt på det där...

Av Nina - 3 februari 2009 08:20

Jösses amalia, vad tusan gör man uppe så här dax på morgonen egentligen?? Är uppe i skogen igen och ska jobba med fiskeriet. Kan säga som så här, när det inte finns en tillstymmelse till gatlysen så är det rätt jätte mörkt när klockan är sju på morgonen. Nu börjar det ljusna något, men inte tillräckligt för att det ska kännas okej att vara uppe *Hujeda mig*

Ovido - Quiz & Flashcards