~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Nina - 13 februari 2009 22:05

jag gick omkring här hemma och mös till lite musik nyss föresten... Mikael Bolton (dock inget jag brukar, han kom fram i Spotify)...

men Jisses, det är ju dagen 50+ kvinnors sexdröm nummer 1 typ...

 Men Hey, hade han kommit hem o sjungt för mig hade han nog kunnat få sig en puss på kinden:)    Gillar det där med killar som sjunger för mig! haha


Så, det är bara till att ta ton, eller oton om ni vill flörta med mig i morron;-)  Försöka duger långt och väl!

Av Nina - 13 februari 2009 21:44

har inget att säga idag....har gjort massor på jobbet. Och efter det dog min energi helt. Så nu tror jag att jag ska lägga mig framför tvn och somna till Let´s Dance. Och vakna lite senare och bli sur för att jga misasde Samantha. Japp så blir det.


4.

Ovido - Quiz & Flashcards