~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2009

.

Av Nina - 11 februari 2009 23:08

hihi, visst är denna bilden så fin att man nästan blir lite tårögd? ;-)  Manlig vänskap när den är som finast.

Pelle hjälper Changan hålla i frallan när han har gipsad hand, så han kan bre själv.  Skrattade rätt gott åt att pelles hand o tröja var full med smör, men snällt iaf.


1.

Av Nina - 11 februari 2009 14:20

Det löste sig, tur det:-P  

Så nu är jag glad igen=)


Jag funderar på om jag skulle ut och göra en snöängel dagen till ära kanske... ?  Har haft lite snöbollskrig med pappa oxå...hehe... Trott eller ej, men det var inte jag som började kriga inte!


Nu ska jag äta, hungirg. Och kanske slå till på en kopp kaffe...troligen den 5 för dagen..

Av Nina - 11 februari 2009 11:30

Just nu är jag lite irreterad, på ett jävla hattande fram och tillbaka. Säger man något, då ska det hållas. Om det så kostar en pengar, det får man ta. Så det så!

Av Nina - 11 februari 2009 11:29

Hörrö, du ska vara nöjd med att jag skrev Tahiro!!  :-P


Men för att göra dig glad:

Drick en snapps noni om dagen så blir magen glader...och resten av kroppen=) 


Vill ni veta vad NONI är??    Ask me!

Av Nina - 9 februari 2009 23:54

What to say? What to do? Det återstår att se, men nu ska jag nog krypa ner i min stora härliga säng!=)

Av Nina - 9 februari 2009 16:31

om man känner att man inte har något att göra när man är arbetslös så har jag vissa tips...


  • Riv ut allt i dina kökskåp för att rensa dom och omorganisera till det bättre.
  • Ångra att du rev ut allt i dina kökskåp för att omorganisera.
  • Sätt tillbaka allt på exakt samma plats i kökskåpen som innan, för du orkar inte tänka hur du ska ha det.
  • Rensa i garderoben

och som sista utväg:

  • Rensa på ditt förråd och slänga saker


jag har gjort de två första punkterna, och är snart på väg att göra den tredje. men jag ska verkligen försöka att inte göra den tredje. Och den sista utvägen... Det kommer säkert, men måtte helvetet frysa till is och grisa flyga innan jag börjar med det, för det är ett evighets projekt.



Av Nina - 9 februari 2009 13:26

...jag är nog lite hungrig. men jag vet inte vad jag ska äta. Finns inget roligt i kylen över huvudtaget.


Följande saker ser jag när jag öppnar min kyl:

  • Öl
  • Mintu
  • Tahiro
  • senap
  • riven ost
  • bacon
  • blåbär
  • lite mjölk
  • zoya
  • sötsur sås

Någon som har något gourme tips på de sakerna eller?

jag tror att Bacon med lite blåbär och sötsur sås skulle kunna bli en hitt.

I alla fall om jag dricker upp all öl och mintu innan.

Av Nina - 9 februari 2009 09:21

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla, jag vet att det är lågt att be men jag skiter i det.... snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla


Så är Caroline Af ugglas låt i melodifestivalen... fast, den är väldigt mysig.


Snälla snälla snälla snälla snälla


och för er som inte förstår svenska, kan jag översätta den till engelska


please, please, please, please please, I´know its low to begg, but i poop in that...

please, please, please, please please, please, please,


*kaaaaaaaaaaaaaan vara så att det inte är korrekt engelska i mitten...men snälla snälla snälla snälla ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards