~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Nina - 12 februari 2009 23:54

okej, här har ni bild bevis. jag har minsann FORTFARANDE inte fått in sakerna i kökskåpen igen. Siktar på att det ska vara inne iskåpen någon gång i mitten på 2011 eller så...kanske lite senare.

Så, in your faces på er som säger att jag inte har det uppställt! HA!


Ett skåp är klart, och ta mig katten vad snyggt det blev:-P


Richard har varit uppe en sväng på kaffe idag... jag undrar vad vi hade i det för vi flummade loss helt. Richard tror att om jag hade varit kille skulle jag ha tatuerat en hundring på snoppen... Jag var helt nollad först och fattade inte vad en hundring var. Började fundera på varför jag skulle ha det? och om det var en form av bitring eller liknande...  men, sen trillade poletten ner och jag förstod... HUNDRALAPP!!   bara för att se hur pengarna växer och placeras väl...inte mitt ordval.


Men jag ska tatuera en stor röd ballong på min "över-arms muskel" (Biceps....?)   Så jag kan pumpa upp min ballong hur ofta och hur stor jag vill :-)


Kolla bilden på richard föresten... vad tycker ni det ser ut som?? jag tycker det ser ut som han Flick-onanerar...*usch*...:-P

Av Nina - 12 februari 2009 18:28

okej, var det någon som lyssnade på RIX fm i eftermiddags???  Alex sa iaf  "Som en fjärt i rymden"   jävlar vad nöjd jag blev... Inte för att jag tror hon läser min blogg. Men iaf!!!

Ovido - Quiz & Flashcards