~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2009

Av Nina - 6 februari 2009 23:28

Ingen, ingen, nej INGEN har talat om för mig, att min date för kvällen - Tom Cruise är utan hand/arm/öga/fingrar och andra kroppsdelar i filmen! INGEN! Fan vad elaka ni är!! Okej, han var snygg ändå... men hur ska han kunna... äsch. skit samma. Jag tror jag gör slut med honom. Så Brad, nu är det bara du och jag!:-)


Mikaela hävdar att hon var den enda som såg filmen. Pelle sov, och jag satt under jackan och smsade...   Nu tycker jag inte hon ska var sån ;-)


Eller vänta, kan pelle och jag få tillbaka hälften av våra pengar eftersom vi bara såg hlva då??

Av Nina - 5 februari 2009 19:03

richard håller på att fixa min kökslampa... och vad använder han sig av??  Jo, mitt örhänge...

Av Nina - 5 februari 2009 13:19

Each morning I get up I die a little

Today is the first day of the rest of your life.

tänkt på det du!

Av Nina - 5 februari 2009 11:10

jag tror denna killen kommer vänta ett tag innan han börjar med alkohol...=)

Av Nina - 5 februari 2009 09:24

Nu är jag hemma igen!! Underbart!=) Borta bra, men hemma är ta mig katten det bästa:-)


nackdelen med att vara borta ett par dagar är att när man kommer hem känns det som om halva kylskåpet kommer och möter en i hallen och säger "hej hej, vi går ut nu"...


Så undra vad det blir till frukost? Rostat från frysen.

Av Nina - 4 februari 2009 19:52

Nu har jag varit ute o gått en runda med mor min....jag tror ta mig fan att vi gick i vartenda uppförsbacke som gick att hitta i denna hålan!


Annars har dagen innehållit flugor, flugor, flugor och kaffe.

Av Nina - 3 februari 2009 20:11

jaha, då var det kväll igen=)


Ligger på soffan med mammas laptop i knäet och slö tittar på Top Modell.

De är i Amsterdam idag. Tänk vad coolt om man ser brossan springa förbi på gatan...haha stor chans!=)


Gör alla ikväll da???

.

Av Nina - 3 februari 2009 13:13

jag är lite trött och mår illa nu känner jag... Det kan nog inte vara positvit...

Ovido - Quiz & Flashcards