~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2009

Av Nina - 9 februari 2009 09:04

Allvar, kom igen säger jag bara. Sitter och tittar lite på nyheterna där de berättar om att "prostitutions enheten" i stockholm söker pengar bidrag för att de ska kunna arbete att för att kunna hjälpa sexköpare i sthlm att sluta köpa sex. I Malmö har de gjort det samma i ca 1 års tid  DÄR DE ÄVEN DELAR UT KONDOMER TLL SEXKÖPARNA!!!   IDIOTER!!!!!!


Det är för fan som att gå fram till Alkolisterna på stan

"Hej! Du, sluta dricka alkohol, det är inte bra. Men va´så´go Carlsberg sponsrar dig med en öl-öppnare. Ha en bra dag!  SKÅL!"


Eller till en narkoman

 "Du, det är olagligt att att knarka. Du måste sluta. Men för att skydda dig från HIV så ger staten dig här 10 rena kanyler du kan använda. Va? Du är inte sprutnarkorman utan sniffar? Men va´så´go, då får du en spegel , ett rakblad och en 20-lapp istället. Party on dude"  


I-D-I-O-T-E-R!

.

Av Nina - 9 februari 2009 07:35

jojo, visst är det så. Jag är vaken. Så ikäll ska det minsann somnas tidigt. Efter barnprogrammen så sover troligen jag.


Tror jag ska avancera och göra en smoothie till frulle nu. ja, så blir det. mango o grejer!


*vinkvink*

Av Nina - 9 februari 2009 00:04

...för mig själv. Jag lovade mig själv för 2 timmar sedan, att jag skulle ligga i sängen innan 23.00 Jag lovade mig själv dyrt och heligt. Ligger jag i sängen nu?? NEJ! Kommer jag göra det om 30 minuter? Troligen inte.


Jag msåte sluta ljuga för mig själv och säga att jag kommer ligga i säng innan 00 på kvällarna, det är tydligen inte min melodi att göra det. jag får tvinga mig själv i säng. "Gå och lägg dig dumma unge!!" och tvinga upp mig själ vi morron klockan 06.00 eller något. Då kanske jag lär mig att jag bör sova i tid om kvällarna. Men, för att få upp mig vid 06.00 så krävs det koffein. Mycket koffein. Gärna i dropp form. Någon som har en droppställning och nål hemma?? Skulle gärna vilja låna den på obestämd tid is å fall..

-

Av Nina - 8 februari 2009 23:27

You got the peaches, I got the cream
Sweet to taste, saccharine
'Cos I'm hot, say what, sticky sweet
From my head, my head, to my feet

Do you take sugar? one lump or two?

Take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up

Pour some sugar on me
Ooh, in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon fire me up
Pour your sugar on me
Oh, I can't get enough
Pour some sugar on me
Oh, in the name of love
Pour some sugar on me
Get it, come get it
Pour your sugar on me
Ooh
Pour some sugar on me
Yeah! Sugar me!

Av Nina - 8 februari 2009 20:44

hehe..jag som skulle vara duktig och fota lite igår kväll... men varenda bild är suddig och dan, så det går itne se dom. Sen om det hade med fotografens alkoholnivå eller att det var mörkt...det vet jag inte.


Men dessa oooooootrooooooligt roliga bilderna (Ironi) var de ända man ser typ... skit kul bilder, verkligen. Not

.

Av Nina - 8 februari 2009 19:21

Snart är Söndagen över, skönt... På någotvis så gillar jag söndagar, men på något vis gör jag det inte, det känns som en dag som bara bara går och väntar på ska vara över. Gör man någonsin något vettigt på Söndagar? Inte jag iaf. Det närmsat vettigt jag kommer är att umgås med pickis, vilket så kalrt inte är helt fel=)   Men vi gör inget, bara ligger i varsin ände på soffan...härligt... men onögigt? Njae...

Av Nina - 8 februari 2009 17:53

WOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAA!!!!   just nu är Pickis och jag i extas! det är One tree hill och Gossip Girl ikväll!! kan det bli bättre?!?! Som vi har väntat!!!



Och mat ska det med snart bli... om bara potatisen kunde bli klar. Vi är ju hungriga nu!!=)

Av Nina - 7 februari 2009 16:31

idag fyller Pickis åt!!=) grattis min kära lilla Soulmate! ;-)  They can´t stop us now!!! 


Så, ikväll blir det party party. Så jag ska hoppa in i duschen nu, och sen ska jag hoppas att jag faktiskt kan bygga Rom på en dag. Ser för jävlig ut-

Ovido - Quiz & Flashcards