~*~Moi~*~

Alla inlägg under juni 2009

Av Nina - 17 juni 2009 10:37

igår blev jag lite mms trackad...ena konstiga bilden efter den andra. ja, det var naket. Och NEJ det var inte på skoj. Och NEJ jag tyckte inte det var speciellt roligt.


Idag fortsätter det med detta:


och NEJ, det var absolut inte Martin som skickade igår!!! 

Obs! Missa inte sötnosen som gymmar  lite längst ner till höger;)


Martin kände sig lite inspirerad av en del bloggare som tar spegelbilder, så nu vill martin oxå!:-)

Vad tror vi, skulle Martin göra sig som bloggare?? ABSOLUT!!


Du, Martin, jag har namnförlsag på din blogg    "Tut,, Tut, Nu kommer jag!!" 



-

Av Nina - 16 juni 2009 21:49

jobbat.

Annars så tog Changelichang och jag en liten tripp till glassbåten när vi hade jobbat idag. Det msåte man unna sig när solen skiner. Och regnar det, då får man köpa glass på ICA o äta hemma :-P

Glass är gott.


nu ska jag ställa mig o laga mat, för jag har ju tinat mat, o då måste den tillagas oxå...*suck*



Av Nina - 15 juni 2009 23:45

Denna är bäst!!! Så underbart fin.


Om ni kan hålla en hemlis så grät jag minsann nästan första gången jag hörde denna versionen!

Av Nina - 15 juni 2009 23:40

Aldrig varit ett stort fan av the Beatles, visst de är bra. Men på den tiden det begavsig. NU känns det som att det aldrig riktigt kommer igång. Tills min kära spotify ledde mig till detta. I love this!!!

Bra versioner på The Beatles låtar, och jag kan inte sluta lyssna!!



Av Nina - 15 juni 2009 22:58

Jösses, idag har det varit fullrulle på jobbet! Det gillar jag minsann när det är. Mycket folk, och handla ska de göra, då ligger jag på topp:)

Synd att 89% är danskar som är i Karlshamn just nu...och hur jag har det med danskan? Ja...det är väl inte den bästa. Fattar snarare inte ett jota. Hade de bara kunnat prata vettigt (svenska med andra ord) hade jag haft ett mycket bättre förhållande till de däringarna andra sidan bron. (Nä, inte Ölänningar. Danskar.)


sen kom söta familjen Persson/Johansson på besök. Den söta det är Maja det...hehe... Hon var lika bekymrad i dag som sist över vart den stora Pippi Långstrump hade tagit vägen som var i fönstet innan. Och det värsta är inte att Pippi är borta, det värsta är att hon åkte till Villa Villerkulla UTAN Herr Nilsson som sitter kvar:)  Hon är för söt den lilla busen.

På fredag kommer hon till mig och ska baka tårta. Spännande att se om det blir några jordgubbar kvar att lägga på tårtan när vi är klara :-)


Johanna o Louise, om ni undrar, så var VISA-kortet och legitimationen hemma i andra jackan *Pjuh*  Några kort jag inte gav bort i lördags iaf...

Nä, nu ska jag ner o brottas med tvättstuge-monstret igen.

Av Nina - 15 juni 2009 01:10

Dagens har jag mest spenderat liggandes på soffan. Den tiden jag inte har legat på soffan, ja då har jag legat i sängen med en liten spann breve om i fall att ni vet...  Jäsbåx, kul söndag.


Men jag hade roligt:) Igår alltså, mindre kul idag....

 Solen har retat mig och skinit hela dagen ifrån en blå himmel, men jag har bara legat inne och muttrat över att det var väl själva fan att det inte kan regna när jag inte har planer på att sätta foten utanför dörren...Så vi får hoppas solen skiner i morron oxå så ska jag minsann ut en sväng i solen


Dax att hoppa i bingen!

Av Nina - 14 juni 2009 14:51

Jag återkommer lite senare idag. Kan säga som så här, att om jag mår som man förtjänar idag, så måste jag antingen gjort något jätte dummt igår eller haft väääldigt roligt.  Jag tror på det sista...


hela min favvis klänning är förstörd av rödvin...

Och evelina och jag shotade tydligen ltie mera mintu än vad jag trodde om Richard har rätt....Oops...


*soffläge*

Av Nina - 13 juni 2009 20:48

jajamensan nu laddar vi på här på ED! Vi kör lite bilder redan nu


 

 "Tippen" & Richard lattjolajbana sig!!!



 

 Haggö & Carro dricker

 

 jo det är sant, hon dricker faktiskt faktiskt RAMLÖSA!!!!




Söta carro barro




Ovido - Quiz & Flashcards