~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 juni 2009

-

Av Nina - 6 juni 2009 19:01

Undan eller Kull!

Flytta på er nu alla tuffingar, för nu kommer den tuffaste av de tuffa!!

Nu kommer JAG!!!!

Av Nina - 6 juni 2009 17:18

Ikväll hoppar Nettski och jag in i lilla RUH och åker ner till Sweden Rock..som ligger i Norje...märkligt vilken skillnad det är på J och G.... :-)


Vi ska hämta hem hennes Fröken Andreas som har varit där..och passar på att äta lite och kolla runt o skratta åt alla... Vet ni... Journey spelar ikväll... och jag tror det kommer se ut ganska exact så här där andreas står...He He He...

Just det, det ÄR Andreas på filmen...;-)

Av Nina - 6 juni 2009 12:01

Jäsbåx, idag ska det vara sveriges nationaldag. Varför kan folk inte gå ut på gatorna och fira och ha skoj och massa jippon som i Norge 17 maj eller USA 4 juli?! Det tycker jag hade varit rysligt skojigt. Men icke.


vad jag gör för o fira??? Dricker hiskeliga mängder med kaffe och läser alla mina nya inredningstidningar som hoppat in i brevlådan i veckan! UNDERBART!!!

Ovido - Quiz & Flashcards