~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Nina - 3 juni 2009 22:58

..om ni har sett att det har regnat idag. Då var det bara en synvilla. Okej? Solen skiner som bara den, kom ihåg det!!

Av Nina - 3 juni 2009 22:52

Frikyrkopredikant Borg är en rackare på damer och även den här aftonen hade han lyckats få en ung och sexig brud att stanna kvar i kryptan för en herdestund. Det gick som vanligt, han besteg henne och flämtade av hänförelsen han kände:
- Jag ger dig sanningens ljus!
Och tjejen flåsade upphetsat:
- Ja, jag känner det, men det är kanske bäst att du slutar innan stearinet börjar rinna!!

Av Nina - 3 juni 2009 22:50

En ung man va otroligt förälskad & ville gärna ha sex med sin nya tjej, men dessvärre hade han otroligt liten kuk. När dom hamnar i sängen skyndar han sig att släcka ljuset så att tjejen inte får se kuken. Han tar fram den & lägger den i hennes hand, men hon släpper den snabbt & säger:


-Tack snälla, men jag röker inte.

Av Nina - 3 juni 2009 22:18

Japp, så är det. Jag syr. Hur husligt är inte det på en skala??? Nya kuddar till soffan ska det minsann bli, jojo, hon kan hon bara h on vill.


Dammsugaren och jag har tydligen något otalat sinsemellan...vet inte om han har tjurat ihop för att jag inte har orkat dammsuga så mkt i veckan... han har iaf bitit mig i hälen, inte en gång, utan TVÅ gånger, vid olika tillfällen!

Här om dagen bet han ett litet jack, så det blödde och sved som tusan, speciellt när jag har skor på. Idag, helt oprovocerat hoppade han på mig igen, denna gången blev det ett stort köttigt sår som bara pissbloade!!! det är ca 1x1 cm och en stor skinbit som hänger. Elakt!

tror det blir sopkvasten som får jobba här hädan efter.

Av Nina - 3 juni 2009 10:19

Mmm...pigg och glad med tahiro:) gjord på noni frukten. Eller hur johan;)

Ovido - Quiz & Flashcards