~*~Moi~*~

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Nina - 5 juni 2009 21:18

Jepp, så kul är min fredag kväll. Ack mina ungdomsår är försvunna....?


Så, för att komma tillbaka några år i mitt liv letar jag upp Martin Svensson på Spotify och sjunger högt med i följande fina genom tänka textrader...


-Du är så yeah yeah, wow wow


- Alla får sjunga la la la i refrängen, Vi är som fiskar som viskar: vad ska vi göra.


- små ballonger och rosa skum. Le försiktig och spela dum.


Wow vilken fin ordtrollare han var....eller? öh...

Av Nina - 5 juni 2009 10:19

Nu har jag drömt om en fågel igen. ingen Uggla (magnus) denna gången. Tack o lov, han var ju inte så trevlig sist...


I natt har jag blivir "förföljd" av en örn. Vart jag än gick eller befann mig så flaxade det en stor örn över huvudet på mig... Det var ungefär det jag kunde fokusera min blick på. hela tiden så flög han bara en liten bit ovanför mig...otäckt. Gick jag in så flög fåglen väck, och jag försökte gömma mig för honom, men han hittade mig hela tiden... Kan någon förklara detta? Någon som kan tyda drömmar??

Ovido - Quiz & Flashcards