~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Nina - 13 juni 2009 20:48

jajamensan nu laddar vi på här på ED! Vi kör lite bilder redan nu


 

 "Tippen" & Richard lattjolajbana sig!!!



 

 Haggö & Carro dricker

 

 jo det är sant, hon dricker faktiskt faktiskt RAMLÖSA!!!!




Söta carro barro




Av Nina - 13 juni 2009 16:35

Richard gillar itne bilden på han med godispåsen... Så nu tror jag vi får kompensera med en fylle bild på mig imorron och en fin på richard...attans... Det blir nog svårt att få en fyllebild...Ha.Ha.Ha.


jag är uppväxt på 90-talet, och då lärde vi oss om ironin.

Av Nina - 13 juni 2009 16:30

richard är utelåst....hehe...han smäckte igen Evelinas dörr innan han hade tagit sina nycklar...! Min fråga är, varför gör man så??? 


men vi gick o köpte godis. Eller richard köpte godis, och resten a vägen hem till mig gick han och sa *mmmm* *Aaaah* 'Namnam*...jag tror han tyckte det var gott=) Själv fick jag en klubba med mig in i duschen. Klubba var perfekta dusch-godiset!



Eftersom att Richard är utelåst och får vänta här tills han får sin extra nyckel så passar vi ju på att börja dricka. Måste vara ödet som ville vi skulle börja på ölen redan nu. Så nu är vi redan lite små luriga... De andra kommer vid 19...Oops...!

 


mitt största problem är att jag inte har sminkat mig ännu...och jag är redan lite små lurig... Hoppsan sa så det kan gå ibland.



Ovido - Quiz & Flashcards