~*~Moi~*~

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Nina - 1 juni 2009 22:02

Nu ska jag springa sista rundan till källaren och hämta upp min tvätt. Skönt.

Sen ska jag sova.  Är blixter trött. tar på krafterna att vara i solen hela dagen! Imorron blir det jobb...fast jag skulle vara ledig:-P

Hört det förr?


Sov så gott allihopa!

-

Av Nina - 1 juni 2009 20:28

om jag hade varit gjort av pengar  ( det är jag inte, min mamma o pappa säger jag är gjord av kärlek...) Så hade jag minsann aldrig mera tvättat kläder. Jag hade konstant köpt nya. För fy tusan vad råkigt det var att tvätta idag. Känner inte alls för att springa upp o ner hela tiden och hänga tvätt, lägga i ny osv....   vetenskapen om att jag sen måste bädda med nya lakan innan jag går och lägger mig är inte heller så upplyftande.


Hej alla, jag är trött o gnällig nu om ni inte fattade det.


Av Nina - 1 juni 2009 15:10

Coolaste bruden i stan hänger på glass båten;)

Av Nina - 1 juni 2009 11:22

Snart kommer hon, den lilla busen!! :-)


        


Så nu är det på med lek-kläderna och fram med spade och spann för nu ska det busas!!!! 


Av Nina - 1 juni 2009 09:01

Klockan 8 imorse gick jag på Erik Dahlbergsvägen i kjol, högaklackar, guldkofta, smygen och RUFFSIG FRISYR!!   med andra ord jag såg ut att vara nyk**llad och var på väg hem efter en helg på vift. PINSAMT!


Vart jag hade varit? Sovit hos mamma o pappa efter morsdag firande...

Ovido - Quiz & Flashcards