~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Nina - 18 juni 2009 22:06

Nu har broder och Fis-maskinen varit på besök. Det blev en film, och en fin fin middag från McDonalds. jojo, det är sånnt jag bjuder på när jag får fin besök :-)


Vi tog drive in på MCD. Och gissa vad! Ni vet den där micken man ska prata i och beställa mat? idag var det ingen mick. det var en livslevande människa som stog där med en konstig grej på magen och tog upp beställningar. Smart tänkte vi, nu kan det ju inte bli missförstånd. För nu hör hon ju verkligen var vi säger, och inte bara


"en Bigtasty *rasp rasp* meny *rasp rasp*...licdipp..cola *rasp rasp* or"


ja, ni fattar. Tror ni vi fick det vi beställde??   ICKE!!!

Som vanligt missar nötterna dippen.

Så broder fick minsann ta på sig arga minen och gå in och hämta dippen. Vet inte varför, men han tog på sig det på eget initsiativ innan jag hann ta av mig bältet. Trodde han jag skulle ställa till med värsta scenen inne på donken??? Förmodligen.

Fast när han var tillbaka i bilen igen mummlade han något om "Jävligt bra med drive in när man iaf får ställa bilen och gå in på stället...jävla idioter"  Thats my family!! ;-)


Av Nina - 18 juni 2009 08:42

Idag är en sån dag då man önskar det var liiiiiite flera timmar på dygnet än 24 känner jag. Ska jobba hela dagen, på både sko-placet och kläd-placet. Sen måste jag hinna handla allt som jag ska handla till i morron... Bla JORDGUBBAR! Det blir en konstig jordgubbstårta utan jordgubbar annars....


sen får vi nog bara hålla tummarn att det inte börjar regna, för nu hänger regnet i luften som vanligt :(  

Tråkigt om hela sommaren ska regna bort ju!!!

Ovido - Quiz & Flashcards