~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Idag gör vi ett test...

Av Nina - 31 januari 2009 01:12

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
trott eller ej, men JA!=)
ätit sushi: Nej..allergisk mot fisk=( 

stått på scen: jaoo
blivit dumpad: Nej bara dumpat tror jag....
varit ihop med någon som varit otrogen: nej, inte vad jag har fått veta iaf....så det blir svårt att svara 100% sant på denna...
varit med om en bilolycka: thank god no
klättrat på berg: yesbox...


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt, varmt , varmt!!

spets eller satin: spets

blått eller rött: Blått är den fulaste färgen jag vet!!
regn eller snö: Regn, om jag får vara inne
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: Hur ser tusensköna ut...?? Rosor...
vår eller höst: Höst!
historia eller vetenskap: Historia

matte eller engelska: Helt klart engelska, kan för tusan knappt plus och minus.


MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
alla manliga nära och kära.

vet den om det: Det hoppas jag!!
gillar någon annan dig just nu: Nära och kära hoppas jag!

vad tittar du på hos en kvinna/man: oj...jag vet inte... Jag är en "personlighets" människa tror jag... Men Shrek går ju feting bort..=) Gillar inte taniga killar dock...


INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
inte direkt

kramat någon: japp
kommit sams med dina föräldrar: ?
bråkat med en kompis: Nope

GILLAR DU ATT
ge kramar:
Absolut!
ge massage: Visst lite grann men vill hellre ha massage
gå promenader i regnet: Inte direkt, men ibland är de mysigt...om jag ska hem direkt och kan duscha.

ÖVRIGT
svär du för mycket: ja för fan!! ;)
när duschade du senast: 3timmar sedan
vilken färg är det på dina byxor just nu: har inga byxor just nu... Men mina trosor är svarta.
vilken låt lyssnar du på just nu: Broken String  james Morrison/Nelly Furtado
vad var det sista du sa: Vi syns i mororn.
vad är brevid dig just nu: Väggen
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt, och sitter fast mellan väggarna.
vad var det sista du åt: Punchpralin...(tant godis!!!:-P)
hur är vädret just nu: mörkt och ganska kallt
vem pratade du sist med på telefon: Richard

vad gör dig glad: Rätt mycket.... Små saker lika mkt som stora saker som händer...

vart skulle du vilja åka: Australien

för att shoppa: New York
för att festa: Jag gillar faktiskt hellst att festa på hemma plan...
för att ha sommar: Australien
vill du ha barn: ABSOLUT!!
vad ska dom heta: Hmm...jag gillar Signe, Majken, Freja, Anton, Axel...jag vet inte...det märker vi väl då antar jag=)   


JAG VET!!! Dom ska Heta HULKEN och SNÖVIT!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards