~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Nina - 6 januari 2009 23:57

Det snöar ute!!
Det är så fint! Jag vill bara ut och rulla runt i snön och göra änglar och ha snöbollskrig och göra snögubbar!!!!

Pickis, kom nu!! Vi måste ut och leka!! ALLI-HOPA!!!!!!

..

Av Nina - 6 januari 2009 22:16

Mina händer är torra som fnöske nu. har hjälpt richard städa och fixa i hans ena rum som är klart i lägenheten. Det blir mkt tjusigt.


Sitter och kolla på Ghost på TV nu..den med patric Swayzie som dör...

Jag vill börja dreja insåg jag då. Det såg mysigt ut... ;-)

Av Nina - 6 januari 2009 11:47

Men se så snopna ni bli nu kära vänner. Det är inte hos MIG det ska städas. (Även om det sannerligen hade behövts, men ett nyårslöfte är att inte vara så jä*la pedant.)

jag ska upp till richard och hjälpa honom städa ur hans lägenhet så  han kan flytta in där, iaf i den delen som är klar. Så vi ska brottas med slipdammet idag! Så nu är det skurhink fram!!

Ovido - Quiz & Flashcards