~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Nina - 12 januari 2009 23:30

Så där jag, nu har jag skurat och skrubbat och härjat inne i mitt vardagsrum. Skönt. Det funkar inte för mig att inte ha rent... Det går bara inte. Så nu har jag tagit vardagsrummet ikväll, skurat mina lister och dammat och ändrat om lite. Känns skönt. Gud så skönt!!

Får ta resten av lägenheten senare i veckan, för imorron åker jag upp till skogarna efter att ha jobbat.


Men skönt att lite känns rent iaf!!



Av Nina - 12 januari 2009 16:04

idag har jag minsann varit arbetslös, första dagen. Men jobb imorron...märkligt detta.


Dagen har sett ut som så att jag låg i sängen och var sövande länge, steg upp, åt lite frulle, drack lite kaffe. Satte mig och kollade på tv.  Sjungit lite sjungstjärna, ensam. Behöver jag säga att jag vinner?=)

Tror jag ska köra lite World Rally Championship ikväll efter Pickis varit här och fikat. ja, minsann, det ska jag göra!!!



Av Nina - 12 januari 2009 00:28

Har ju som vanligt glömt lägga ut bilderna...måste försöka få in det i mitt minne...  Så här kommer lite olika bilder ifrån veckan...

När jag såg bilen som hade registreringskylt "xxxx 15cm"  så dog jag i skratt...och Richard fick köra närmare bilen så jag kunde fota...


15 cm är väl normalt, inget att skryta med på sin regskylt... Även om de är Holländare.... Hmm..om det inte är i slakt-tillstånd i så fall...då förstår jag helt kalrt reg.skylten

Ovido - Quiz & Flashcards