~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Nina - 14 januari 2009 13:26

Jag gillar detta. Sitta uppe i skogen och jobba framför datorn är ju perfa. Jag kan sitta här i bara min T-shirt och glasögon, utan att bekymra mig att någon ser mig. Om ni vill veta en hemlis, så har jag faktiskt inte ens borstat tänderna ännu...vilket jag inte är fullt lika nöjd med, men ändå=)


Det bästa av allt????    JAG KAN SPELA MUSIK HUR JÄKLA HÖGT JAG VILL!!! Det finns inte en kotte här som kan klaga.

Vänta, det tar jag tillbaka i detta sammanhanget. Det finns förbannat gott om kottar här om kring, men inga människor!!!  Hela huset själv, och hade pappa vetat hur högt jag spelar på hans sterio hade han inte varit fullt så nöjd är jag rädd ;-)


Jag känner mig som Tom Cruise i "Föräldrar fritt" när han glider över golvet i skjorta och strumpor, lirar luft gitarr och sjunger när föräldrarna inte är hemma!


HELL YEAH!!!


btw: Grattis på födelsedagen Louise!

Ovido - Quiz & Flashcards