~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Nina - 24 januari 2009 15:32

känner at tjag inte har något av värde att säga nu, så jag bjuder på lite bilder ifrån b la. förra lördagen med "Baja" och lite sånnt!

Av Nina - 24 januari 2009 11:43

idag är det äntligen lördag igen! I love lördagar! För då har vi Lördagsfika, troligen den viktigaste punktne på veckan!  Eller vad säger du Richard? hahaha 


Så nu ska jag fixa o trixa lite o se om jag får till frillan, alltid spännande första gången. Annars får jag gå förbi något ställe och köpa en mössa helt enkelt!=)

Av Nina - 24 januari 2009 00:31

Nickepicke Wahlgren har imponerat stort på mig (om ni inte vet det, så är jag den 5 jury medlemen som är för ful för att visas på tv...) han var ju grym killen!!!  Morgan Alling får nog krya på sig om han inte ska få pisk på fingrarna av den gamla räven Wahlgren!! 


Bagge: Grym tycker jag även ikväll

Alling: Allvar, killen är kung!!  döp om honom till "Carl den 17 gustav"

carl-jan: hahahah  gubben är ju bra rolig, fast kan inte dansa. Men allvar, sex skämt från honom var ju otippat!!

kitty: kom igen, nästa vecka skicka vi hem henne.

Graaf: Hon är grym. men jag har en hemlig crush på hennes danspartner Da silva (mamma oxå...)

Magnus "stor och stark": Att denna stora långa kroppen kunde dansa hade man ju anat! Inte många som får Tony generad av "kärlek" hahaha

Aro: mysgubbe där!

George Scott: "Hit me with your best shot!! Fireaway"

reporter tanten: Kul tanta, hon har humor... men dansa...? lite :-)

Wahlgren: Som sagt, han är grym....men är han inte lite töntig??


Och nu till det roliga!!


Blondinbella: Mohahahahahahahaha FINALY!!!!! Nu ska vi bara radera henne från planeten oxå! Allvar, tjejen skulle behöva en realitycheck. har svårt för henne. Visst pratar hon konstigt???? mohahahhaha


*Skadeglädje, det är den ända sanna glädjen



Ovido - Quiz & Flashcards