~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Nina - 16 januari 2009 23:36

Nå, vad tycker ni om mitt Masterpiece???    Det föreställer mina kära föräldrar i profil.  har minsann imponerat lite på mig själv här kännerj ag=)   De pryder nu iaf min vardagsrums vägg.

Av Nina - 16 januari 2009 21:27

Pickis recenserar Let´s Dans..


Pickis:"Men, Kitty är ju inte sämre än han Clase Ohlsson...."

Jag: HAHAHAHAHA    


Hon menar Lasse Brandeby, som spelade KURT ohlsson...

Av Nina - 16 januari 2009 18:43

Pickis har varit hos optikern idag, hon sa hon såg som en örn/hök...

Nix pix, det blev glasögon till lilla damen, så nu har vi glasögon AlliHopa!;-)

Så nu ska vi välja glasögon åt henne ikväll, lånade hem 6 par...men efter några öl och så har vi nog hittat de snyggaste tror jag=)


Mikaela när vi gick från optikern: Jag som trodde jag såg som en örn...

Jag: Misströsta ej lilla vän, du ser fortfarande som en fågel... EN BLIND HÖNA!!!!


=)

Av Nina - 16 januari 2009 15:15

Imorron så kommer denna lilla busungen till mig. Vi ska busa heeeela dagen när mamma Britta och pappa Martin håller på med annat.

Vi ska gunga, kramas, busa, fika  massa skoj på schemat!=)


får se om vi har så här fina "hattar" på huvvet...:)


over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards