~*~Moi~*~

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Nina - 1 januari 2009 22:26

Året som gick 2008 hände följande i Fröken Carlzon´s liv.


  • jag bytte jobb från Dressmann till SKO Design.
  • Jag köpte min första egna lägenhet
  • Tog mitt första banklån (pga lägenheten)
  • Helrenoverade en lägenhet
  • Pickis lämnade oss i Karlshamn för Falun, kom senare tillbaka till Karlshamn igen!!!=)
  • Festade förmodligen lite för mkt med facit i hand, men jag är ju ung!;-)
  • jag har framför allt haft den roligaste födelsedagen i hela mitt liv. Alla kompisar som kom, fina paket, släkten som kom, och en massa roliga saker som hände den kvällen. har faktiskt gjort den till troligen den roligaste kvällen 2008 och den bästa födelsedagen i mitt 23 åriga liv. Gör vi det bättre nästa år?? ;-)
  • och en massa andra saker, vet inte hur jag ska kunna komma ihåg allt.

Men en sak är säker, det är att jag tycker väldigt mycket om alla mina kompisar! Och jag har haft ett fantastiskt roligt år med er alla! Både med filmkvällar, partyn, fika stunder, promenader, middagar, slödagar på soffan, allt vi har gjort i år kan jag säga har varit roligt! Jag är glad att jag har er alla. Ingen nämnd, ingen glömd.


Även om början på 2009 fick en guppig start, så hoppas jag att den ska bli bättre, och det blir det väl?!=)     jag är ju en "glad skit" som Pelle sa igår!=)  Även ett Köpingbarn... Jag förstår inte vad d grundade det på ;-)


Frågan är, vad kommer hända i år?? Kommer jag ta tag i det hela och göra det till ett bra år? jag ska arbeta lite med mig själv. Lära mig visa känslor, och lära mig säga NEJ! Det är två stora problem jag har, men det ska bli bättre på den fronten.  Kommer jag börja plugga i år?


Av Nina - 1 januari 2009 18:34

jag skrev ett inlägg i natt "sista evangeliet"...  det var både aggressivt och deppigt, så jag tog bort det. kan säga att ordet apa förekom ganska så många gånger...

personen som ajg kallade apa, är egentligen inte alls en apa, utan en av de snällaste/roligaste människor jag har mött.... fast gör mig lite förvirrad. jag ändrar mig, väldigt förvirrad. Skulle kunna vara positivt, men just nu så känns det mest negativt. Och jag är för feg för att göra något åt det...så jag svär på apan ibland som inte fattar något. Thats it.


Gott nytt år.

Av Nina - 1 januari 2009 02:18

Ovido - Quiz & Flashcards