~*~Moi~*~

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Nina - 26 januari 2009 17:47

asså, jag har mina kreativa timmar mellan 23-03 om nätterna typ. Då får jag alla mina ideér. I natt fick jag en fantastik idé, så bra att jag t.o.m har varit hemma hos grannen och gjort det där med. Vi har fått nya fina fönster i våra lägenheter, men vi har groteska fula bruna sten fönsterbräder. Men i natt kläckte jag idén att sätta vit dekorplast på dom. Och gud så bra det blev!!!! De blev vita och fina=) Så såg ni en galning som putsade fönster och klistrade inatt vid 02.30 typ, så var det bara jag!!=)

Av Nina - 26 januari 2009 12:28

Ni är bjudna på mitt 67års kalas nästa vecka.

Min bror sa nyss att man är så gammal som man känner sig. Jag känner mig som minst 67 idag..ont i hela kroppen och ser lite dimmigt.


Så, nästa vecka, ska vi säga onsdag förmiddag vid 10(?) så bjuder jag på hembakta kringlor, hembakade mandelmusslor med grädde och sylt och kaffe till det. Vill ni så kan ni ta med era stickningar så kan vi sticka färdigt och klappa katterna samtidigt.


God dag kära vänner, nu ska jag dricka eftermidags kaffe. Synd att granntanten inte är hemma....hon har sjukgymnastik tror jag ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards