~*~Moi~*~

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Nina - 19 januari 2009 21:18

idag har jag 1 års kalas!! Det är 1 år sedan jag skrev under och betalade min lägenhet=) 


Det tragiska i det hela är att jag lämnar min lilla lägenhet heeelt ensam på våran 1 års dag och sitter uppe i skogen hos mor o far. Tänk om den har hängt upp ballonger och bakat tårta och väntar på att jag ska komma hem så vi kan fira?!?!

Av Nina - 19 januari 2009 16:43

jag sitter och lägger in nya flugor till vår e-butik...och upptäckte nyss att jag har lagt in ca 30 st GÄDDflugor  under namnet "GRÄDDflugor"...


Skit oxå.

Av Nina - 19 januari 2009 15:55

Ajajaj, vaknade med halva Olofström i mitt ansikte idag... Allt har blivit en finsk koloni med mägnder av finnar.. Hur kan det bara hända så där på en natt???? Händer ganska ofta när jag sover hos mamma o pappa...why??


Nej, nu ska jag fortsätta jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards