~*~Moi~*~

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Nina - 8 januari 2009 22:56

Jobbat idag oxå...Fan, det är gött att vara arbetslös!!! hahahaha


Pickis kom förbi och hälsade på och höll mig sällskap en stund nu ikväll, tur det, så jag kunde springa och kissa. För jag har varit ensam hela dagen, ätit på stående fot. Fördelen med det är att jag kunde inte äta för fort, jag fick äta lite när det inte var några kunder. Fick värma maten 2ggr...Så det blev ingen magknip idag inte=)


Vi tog en tripp till ICA efter jobbet...Träffade Anette och Andreas. Andreas och jag pratade om bajs, det gör vi ofta. Undra varför...men det är något som gör att vi alltid kommer in på det.


Nu funderar jag på om jag ska orka ställa mig i duschen och raka mina ben. Började raka benen förra veckan...men hann bara det ena innan jag fick rusa ut ur duschen..sen har jag inte gjort det andra...så jag har ett jätte hårigt ben och ett lite hårigt...Det är itne snyggt...    Äsch, jag gör det en annan dag.    hur skulle det se ut om jag flätade det ena tror ni??? 

Ovido - Quiz & Flashcards