~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 januari 2009

.

Av Nina - 4 januari 2009 22:12

Allt detta skulle in i bilen... Tyvärr glömde vi ta en  bild på hur det såg ut när allt var i bilen... låt mig säga som så här, vi fraktade inte luft, och det är väl det IKEA inte vill göra???  :-P


Nu är jag helt slut efter ha lekt inredare, så jag ska sova nu=) Men oj så fint Pickisen fick det!!!  =)

Av Nina - 4 januari 2009 17:04

Idag har Pickis och jag pular och fixar dag. Vi tog en spontan tripp till det stora paradiset i Älmhult och handlade...kanske lite mkt...för Anettes lilla polo är inte så stor... Men Ruh pallade trycket. Men vi hade fasen inte fått in en endaste ljustake till!!!


Så idag skruvas det möbler och inreds -JAG ÄR I EXTAS!!! I love inredning :-)


Fint som snus får hon det dessutom! Köket har fått möbler, sovrummet har fått några möbel men mest lull-lull. Och vardagsrummet har oxå fått möbler och lull-lull!! Här blir så fint. Tror jag ska flytta hit ;-)


Nä, nu ska jag knippsa fast gardinerna!!!



Ovido - Quiz & Flashcards