~*~Moi~*~

Alla inlägg under december 2008

Av Nina - 15 december 2008 23:30

I lördags var det 11 nätter kvar till jul.

följande hände


  • Jag gick till jobbet, med feber. Insåg att jag inte pallade, fick gå hem efter 2 timmar.
  • Sov ett par timmar på soffan
  • Vaknade till liv
  • GICK TILL KYRKAN!!!  jag, pickis och pelle var och tittade på lucia tåget, och hade en mindre religös upplevelse. Alltså tusan, det är mysigt i kyrkan.
  • Bestämde mig att jag ska gifta mig vid jul när jag ska gifta mig, för det är så mysigt med två granar framme vid altaret...ska bara få någon att fria till mig...haha...
  • Vi gick hem och hade vårat pepparkaksbak.
  • Jag höll på att dö inne på soffan medans vi tittade på fotboll. El Clasico. (FC Barcelona vs. Real madrid på Camp Nou  HA!! vad jag kan) 
  • söndagen låg jag sjuk på soffan hela dagen. i en mörklagd lägenhet. Pickis kom och tände och fick lite liv i mig ett tag och pysslade om mig. Love her=)
  • Idag har jag varit hemma ifrån jobbet. Insåg att det kanske var bäst att vara hemma en dag till, fast febern är borta. Pelle har varit min lekkompis hela dagen och vi har spelat massa spel och druckit kaffe och pratat om livet.
  • imorron ska jag jobba.


HAJ! Stor fisk i havet.

Av Nina - 15 december 2008 23:12

Jösses, Ebba von Sydow skulle dö om hon såg hur lite jag har uppdaterat min lilla blogg på senaste. Skärpning CarlzoN!!! Annars blir det baxning.


I veckan som gick så har ajg inte gjort så fasligt mkt. I Torsdags så fick jag leka med Pelle, för pickis jobbade. Vi fixade en paj... det är pelle som har gjort Rackaroo degen om ni undrar...Med rygg och allt. Stolt som få=)

God blev den, bacon och broccoli. Sen började vi spela playstation. det är verkligen ingen tråkig grej det där, vi håller jus tnu på att försöka klara WRC2. Går bättre än iaf jag trodde det skulle göra. Sen sjöng vi singstar... Måste säga att jag trodde Pelle skulle briljera i Rock kategorierna...men ICKE!! Killen äger i Schlager!! T.o.m schlager moves...=)  Men jag vann. Även om jag fick en väldigt god kamp=)


i Fredags så körde vi lite middag, Pickis fixade maten. det blev en mkt god kycklinggryta. Sen fick de pyssla om mig lite medans vi tittae på idol och jag hostade och nös mer än kevin hoppade glädje hopp över halva globen. Jösses vilken kille asså!!!!


Lördagen får ett eget inlägg minsan.

.

Av Nina - 15 december 2008 00:45

jag lever, men är sjuk. Så det blir nog lite tomt här några dagar till...  Nu ska jag krya på mig

Av Nina - 12 december 2008 23:47

varför? Varje fredag när man ska stänga och gå hem om 2 minuter i stortsett så kommer det någon inspringandes och "Ska bara titta". Nejmen så jävla roligt för dig da att du bara ska titta,Idiot!!!! Om du nu bara ska titta, varför i helvete skulle jag vilja stå kvar en kvart???Står det "Hej, jag har inget liv, och ska göra noll och ingenting en fredagkväll"återkommen om vad som händer i morron, med bilder ifrån singstar och pajbak med pelle, och en lördfag kväll med pickis o pelle!!

Av Nina - 11 december 2008 15:13

nej, Nej NEJ! NEJ! NÄE   NIX; NEJ, NO!

Jag msåte öva på detta ord...


NEJ

Av Nina - 11 december 2008 10:03

Undrar vad jag har för bokstavs-kombinationsfel i mitt DNA...Någonstans är det en bokstav som felar...kanske inte ADHD fullt ut...men vissa tendenser har jag nog fan!


Vaknade klockan 08.40 typ av ett SMS av Pelle. På min lediga dag. ni ska inte tro jag somnar om inte. nej nej, upp ska jag. Diska, plockar lite...

"NÄMEN?! NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA!!!" Tänker jag... "JAG SKA BAKA!!"  nej, inte muffins...."SKORPOR!!!"


Finns det någon människa som INTE har Bokstavskombinations fel som är under 50 som bakar skorpor????  NEJ INGEN!!!


Nej, nu kommer snart pickis, hon kommer dö av skratt. Måste färda mina skorpor nu! hej då!


*undra om jag gillar skorpor ens....

Av Nina - 10 december 2008 11:30

Joda, visst lever hon fortfarande. jag har bara varit lite trött och haft en massa annat för mig i veckan och inte hunnit blogga.

jag har varit och umgåtts med Johan och Leo som har kommit hem ifrån Amsterdam=) Och sen har jag jobbat, sjungit Singstar med Pickis=) och en massa annat.


men inte så mkt som det ligger något ia att blogga om tror jag.... Jag har lite låsta tankar just nu verkar det som. Jävlar.

Av Nina - 7 december 2008 12:29

Jag var en liten tripp i bowlingen och jonbbade i fredags igen. har inte gjort det på 1½ år... men efter 4 år där så satt det i ryggraden!! 10 minuter ungefär, sen flöt det på som en dans.  FY FAN VAD DET ÄR ROLIGT!!


Asså det är så roligt så det är fan helt sjukt!! ilken energi kick man får!

Det enda minuset är väl att jag tydligen hade sprunigt in i en stor stämpel tidigare på kvällen, för det måste stått "I kiss you for money" i pannan.... för jag blev erbjuden 20 kr för en kyss, som innan kvällen var slut var uppe i 40kr...   Gubbar över 50 förstår inte ett nej?

Ovido - Quiz & Flashcards