~*~Moi~*~

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Nina - 22 december 2008 12:07

..och nu är det jul igen!


Då vr det det snart jul igen. den stressiga typen av jul. inte den julen vi firar i oktober/november. Var och fikade med Anette igår på briggen och satt och tittade p åalla människor som ränner runt i sista minuten. jag förstår inte hur de bara orkar! Kommer julen som en överaskning varje år för dom?????  Newsflash: Det är ALLTID julafton den 24 december, ALLTID!!

Anette tyckte min blogg haed blivit lite tradig....inga bilder och så. Det kommer bli bilder, och det kommer förmodligen bli lite bättre med bloggandet nu efter jul. Känner att jag har inte riktigt ork till detta nu. har lixom lite annat för mig. Sen händer det saker som jag känner att jag kanske inte vill blogga om heller, som är lite för privat för bloggen. men vem vet, en dag kanske det står här på bloggen oxå? Nu ska jag gå till jobbet och sjunga julsånger för alla som kommer in.....eller kanske inte!!

Ovido - Quiz & Flashcards