~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Nina - 16 december 2008 20:24

Jag har gjort ett vad med Pickis idag. Jag kommer vinna detta vadet. Och jag kommer vinna det lätt. jag sa först t.o.m den sista mars. men jag har ändrat mig nu tror jag. jag tror jag har vinsten i min hand redan i Januari...kanske t.o.m nu i December...


Spänningen är olidlig.

Av Nina - 16 december 2008 11:53

jaha, då har Pickis fått sin efterlängtade soffa nu!=) Fin som bara den var den=) i Like!!  jag fick gå ner och ta emot den när hon jobbade. och när jag kommer hem till mitt igen, så står dom med sin lastbil här ute och ska bära ner en massa saker i samlingslokalen vi har i min trappuppgång... Wierd=)

Så dom bara tittade på mig o skrattade och undrade om de var för följda.


Undrar jag vems om blev för följd egentligen. jag var ju ashet i knallrosa mysbrallor och osminkad!

Av Nina - 16 december 2008 01:29

jag har ju gjort tantrycket idag igen... Jag har Bakat nya skorpor...de andra gick åt rätt snabbt, så nu har jag fyllt på med nya. Och mikaela ficken burk=)


Klarar inte bara ligga och glo när jag är hemma... fan jag kommer dö i januari/februari...!!!

Ovido - Quiz & Flashcards