~*~Moi~*~

Alla inlägg den 29 december 2008

Av Nina - 29 december 2008 23:10

Idag har jag varit inne i princip varje butik i hela stan och letat efter hel svarta servetter till min nyårs dukning. Finns ta mig tusan inte någonstans alls!! Det fördärvar ju hela dukningen nu!! Så jag har fått tänka om när Pickis och jag var på Citygross, det fick bli cerisa/oranga servetter...


Vi har handlat all mat till nyår oxå. Alltid lika spännande och se hur mkt man har glömt när man väl står och lagar maten sen...ofast har man glömt något.


Annars har Pickis och jag legat och tetats på soffan och richard kom och kokade kaffe till oss=) Sen har Richard och jag promenixat en runda nu ikväll: kallt, men riktigt härligt!!

Nu ska jag hänga in all min tvätt, annars får jag utföra ett straff i morron, och det vill jag icke sa nicke.

Av Nina - 29 december 2008 01:23

Så, nu ger jag upp. I mångt och mycket. Men framförallt så ger jag upp denna dagen, och går och lägger mig. Kommer en ny dag imorron med nya tag.


ger även upp på en annan punkt där jag inte begriper mycket och mest blir förvirrad. vad är det då för vitts med det hela? Förvirring har jag väl nog av ändå? är inte chipsen i kylen ett tydligt bevis på det??

Tack och hej.

Ovido - Quiz & Flashcards