~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Nina - 7 december 2008 12:29

Jag var en liten tripp i bowlingen och jonbbade i fredags igen. har inte gjort det på 1½ år... men efter 4 år där så satt det i ryggraden!! 10 minuter ungefär, sen flöt det på som en dans.  FY FAN VAD DET ÄR ROLIGT!!


Asså det är så roligt så det är fan helt sjukt!! ilken energi kick man får!

Det enda minuset är väl att jag tydligen hade sprunigt in i en stor stämpel tidigare på kvällen, för det måste stått "I kiss you for money" i pannan.... för jag blev erbjuden 20 kr för en kyss, som innan kvällen var slut var uppe i 40kr...   Gubbar över 50 förstår inte ett nej?

Av Nina - 7 december 2008 12:23

Lördag igår, jag var en liten tur på jobbet. Hyffsat med folk, men förstår inte folk att det snart är jul???

 Sen gick Pickis och jag en liten tur och käkade, snackade massa hitte på, shoppade lite Thé. Thé är nog min nya grej tror jag...Härlig grej det där med the Thé!!:-)

När jag kom hem dök jag in i mina säng för att sova kudde en stund, annars hade jag varit lagom rolig när vi skulle käka o spela spel.


Det hela resulterade i stället i en energikick som gjorde att jag åkte slalom i köket. pelle tyckte jag skulle ta salsa kurser. -Brossan, lär du mig???

Efter maten började vi spela...då var jag övertrött igen...Skrattade åt ALLT och jag menar verkligen ALLT. Men jag vann!! 3 ggr t.o.m Lifes good to me!!=)   Changan kom upp en sväng och drog lite historier -Galning:)


Sen skulle Pickis och jag se film..Blood Dimond...jag är troligen världens roligaste sällskap just denna kvällen...somnar ungefär efter 20 minuter och sover hela filmen igenom.:(   Men jag hgar dukat upp fin frukost nu, så hon kanske kan förlåta...haha... Inte för hon är så sur, mne ändå.



Ovido - Quiz & Flashcards