~*~Moi~*~

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Nina - 21 december 2008 00:48

Då var det bara 3 dagar kvar till julafton. Helt crazy!! har ränt runt en massa på stan med Louise idag. och var o fikade o snacka gojja. Trevligt att ses, var länge sedan vi hade en dag på stan!


Skulle även gått på stan med min bror och fikat idag hade vi bestämt. men vad som hände där vet jag faktiskt inte riktigt... Om jag är förvånad? Nej.


Annars har ita-skita varit här ikväll. Vi har käkat massa ost och kex...och kollat på dansbandskampen...ja jag vet, ni behöver inte säga något. men till mitt försvar så var det inte mitt val. =) men jag blv lite kär i sånaren i Scotts tror jag=)


Näe, nu har jag rensat lite bland alla mina papper och kvitton, så nu är harj ag förtjänat en godnatts sömn. I morron ska jag nog leta reda på en klänning eller något till juldagen tror jag. Någon som vill hänka??


idag känner jag mig lite gladare innom ett område faktiskt. Känns mkt bra=)

Ovido - Quiz & Flashcards