~*~Moi~*~

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Nina - 3 december 2008 09:40

Då var gardinerna upp hängda, vardagrummet klart, köket ska jag bara torka golv i. Hälsat på mamma o pappa, fixat Pickis tavlor. Listan börjar krympa!!=)  *nöjd*


Sovit 3 timmar och 15 minuter inatt. Jag var asa trött, men kunde inte sova. Är inte det jäkligt skumt?? Och hungrig är jag oxå fortfarande, men det har jag inte tid med. Måste städa färdigt innan jobbet...



Av Nina - 3 december 2008 03:11

När jag inte kan sova, så har min hjärna en tendens till att gå på högvarv och jag funderar endast på väldigt obetydliga och märkliga saker.


Mina funderinga ikväll har varit på


 "Lev varje dag som om det vore din sista"


Skulle inte tro det vore lämpligt för mig!


Följande saker är saker jag skulle försöka göra om jag fick veta att det var min sista dag.


  • Testa om min rånabankerna teori stämmer.(vilket är ett inlägg i sig)
  • Springa naken på stan, bara för att testa känslan lixom
  • Säga exakt det första som poppar upp i skallen, tro mig, jag sållar faktiskt det ibland. Även om man inte alltid kan tro det.
  • Ta en taxi till köpenhamn för att köpa en, kanske två öl. Åka tillbaka hem, och skita i att betala taxin.
  • Äta allt jag älskar, men inte tål -Ska ju ändå kolavippa.

      (Nötchoklad och skaldjur ligger högt upp här....eller stekt torsk)

  • Ha makalöst mycket sex  -Die happy, you know...
  • Ser jag någon som låter sin hund bajsa på gatan utan att plocka upp det, skulle jag plocka upp det och mula hundägaren med det!

Ja, som ni ser så ska jag nog inte leva på det viset.

Sen skulle jag så klart tala om för alla mina nära och kära, vänner som familj hur mycket de betyder för mig. Men det är ju en given grej.

-

Av Nina - 3 december 2008 01:10

Dessutom är jag hungrig.

Av Nina - 3 december 2008 01:05

fan, kan inte sova i natt heller...sjukt. borde kunna sova i dag faktiskt. men tydligen så är det inte så. Är jag hemma i stan har jag ju saker jag kan hitta på hela tiden om jag inte kan sova. Men inte här inte. Och gå ut och gå är det inte på tal om! Vet ni hur mörkt det blir här???

Om ni blundar hårt, och så tänker ni lite mörkare än så. Så är det ungefär så mörkt som vad det är här nu.


kanske ska slå kullerbyttor ner för trappen?

Eller joddla bland bergen?

Eller ta på mig en pannlampa och hugga en julagran?

Eller se om grannen har en gris jag kan slakta eller en ko jag kan mjölka?

Eller ska jag fortsätta räkna dessa förbannade får som man aldrig somnar av??

Ovido - Quiz & Flashcards