~*~Moi~*~

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Nina - 28 december 2008 23:11

...JAG ÄR EN VIRRPANNA!!! 


Jag hittade en påse chips nu... var?

Det naturliga stället att förvara chips på...kylskåpet.


idot.

.

Av Nina - 28 december 2008 22:30

hej och välkomna till Sveriges sämsta Bloggare!

jag skäms över att ha en blogg, den är dåligt prioriterad som ni märker. Vad jag gör istället??? Inte en jävla aning faktiskt om sanningen ska fram.

hade tänkt göra en sammanfattning om vad som har hänt under tiden som jag inte har bloggat med bilder och allt. men jag säger som så här, jag orkar inte. Vi börjar på ny kula. Det har varit jul som var mysig med familj och vänner. Full som en spruta på juldagen, jobbade annandagen... mådde prima!!! GALET!


Idag kom iaf pickis hem!!! ÄNTLIGEN!!! :-)
Kvällen har bestått av massa prat, och en fruktansvärt massa asgarv...


Pelle satt o snackade om att han skulle kolla på nya brallor i morron, inte jeans. Varpå jag svara  "ja, det var ett tag sedan jag såg dig utan byxor...!"  JAG MENADE VERKLIGEN INTE SOM DET LÄT!!! Jag menade ju det var länge sedan man sgå honom i en annan typ av byxor..  men fanken vad vis krattade alla tre.

Vi har klubbat menyn för nyår oxå. Och nu när Kalle svek oss så blir det feta ost i salladen oxå, inget ont som inte för något GOTT med sig heter det väl??


Igår hade vi girlsnight hos mig. Jag, Britta, Ita och så lilla BAJA!!=)  Jösses vilken pratkvarn den lilla sötisen har blivit=) Sötare än någonsin=)


Esc, Esc, Ctrl,  Alt, delite.

Ovido - Quiz & Flashcards